بازدید 4261
گزارش

کیانوش رستمی به دنبال چیست؟/ورزشکار سالاری در آستانه المپیک!

وزنه بردار ۸۵ کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری این روزها برای اردوهای تیم ملی طاقچه بالا می‌گذارد و ظاهرا کسی هم حریف او نیست.
کد خبر: ۵۸۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 10 May 2016
کیانوش رستمی که از او به عنوان یکی از شانس های مدال ایران در المپیک یاد می شود این روزها رفتارهای عجیبی از خود نشان می دهد.
به گزارش تابناک ورزشی، مرداد ماه نزدیک است. نزدیک تر از اینکه بخواهیم در یک چشم برهم زنی به آن برسیم. این نزدیکی را به خصوص مسئولان ورزشی بیش از هر کسی احساس میکنند. اکنون موقع کاشت نیست. موقع برداشت است. اما آیا بر اردوهای تیم های ملی در رشته های مختلف نظارتی هست؟ هر چند وقتی در دو سال گذشته این همه مربی و مسئول فدراسیون بر طبل بی پولی زدند و این فریادها اثری نبخشید آیا نظارت بر رفتار مربیان و ورزشکاران و فدراسیون ها اهمیتی دارد؟
این روزها ملی پوشان وزنه برداری در اردبیل اردوی آماده سازی خود را برگزار می کنند اما ازکیانوش رستمی خبری نیست. از وقتی سجاد انوشیروانی هدایت تیم ملی وزنه برداری را عهده دار شده از کیانوش خبری نیست.
اوایل که بحث مصدومیت او مطرح بود و اینکه در شهر خود در حال طی کردن موارد درمانش است اما بعدا تقش در آمد که رستمی آبش با انوشیروانی به یک جوی نمی رود. عجیب است دوره ای شده که ملی پوش آن دلش با سرمربی یکی نیست و چون از او خوشش نمی آید یا او را قبول ندارد از حضور در اردوهای تیم ملی امتناع می کند؟
یعنی در فدراسیون وزنه برداری آیا کسی نیست که این مسئله را مدیریت کند؟ آیا کسی منتظر نشسته است تا سرمربی تیم ملی شان خود را پایین بیاورد و به التماس بیفتد تا رستمی قدم رنجه کند و در اردوی تیم ملی شرکت کند؟
آیا کیانوش رستمی افتخاراتش از بهداد سلیمی بیشتر است؟ آیا این رفتار نشاندهنده عرق ملی است؟
از سجاد انوشیروانی چه توقعی باید داشته باشیم؟ او درباره غیبت کیانوش رستمی در اردوی اردبیل و تمرینات انفرادی این وزنه‌بردار و اینکه آیا این موضوع به روحیه تیمی لطمه نمی‌زند، گفت: در مورد رستمی هیچ صحبتی نمی‌‌کنم و اهمیتی برای من ندارد. به او فکر نمی‌کنم و شرایطش برای من مهم نیست.
هیچ مربی در هیچ تیمی دوست ندارد نتیجه نگیرد و یا شرایط خوب را برای ورزشکارانش فراهم نکند. مدیریت ورزشکار سالاری کار را به کجا رسانده که انوشیروانی را به این سمت برده که نسبت به وضعیت ملی پوش اردویش بی تفاوت شود؟
آیا وقت این نرسیده مسئولان ورزشی پا قدم بگذارند و ریشه این مشکل را حل کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل