بازدید 12708

ای کاش مهرداد اولادی هم اختلاس می کرد!

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۸۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 10 May 2016
و سرانجام علت مرگ مهرداد اولادی مشخص شد؛ اما حقیقت ماجرای سوشا مکانی مشخص نشد و علت مرگ دیگر هنرمندان و ورزشکاران همچنان در پرده ای از ابهام فروماند و پرونده شان بسته شد.
راستی اگر ایشان یک آقازاده بود، باز هم این گونه علت مرگش بر سر زبان ها می افتاد؟

آیا از پرونده مشکوک اختلاسگران میلیاردی هم این گونه افشاگری شد یا آبرویشان در هزار پستوی پرونده هایشان ماند؟ البته بگوییم منظور از شفاف سازی آقایان، همان حروف اختصاری الفبا نیست، بلکه نام و نام خانوادگی و سمت آنان است.

راستی نام آن هشت بازیگر و فوتبالیست زن و مردی که در پارتی شبانه بودند، چه بود؟

اینها را گفتیم تا برسیم به اینجا و بپرسیم در این میان، تنها آبروی برخی به برخی دیگر رجحان دارد و باید پوشیده بماند، حال آنکه برخی دیگر را حتی پس از مرگ بی آبرو کنیم، به گونه ای که خانواده هایشان سرافکنده بمانند و نتوانند جلوی مردم سر بلند کنند،آن هم کسی که زمانی برای این مملکت افتخارآفرینی کرده بود.

آیا نباید فکر حرمت و خدای نکرده خدشه وارد شدن  به اعتبار آن مرحوم و خانواده شان می شد؟ نباید فکر حرمت روح آن مرحوم را می کردند؟ همه ما انسان های معمولی هستیم و معصوم نیستیم و خطا و گناه هم داریم و البته کم هم نیست. بسیاری از ما این کارها را انجام نمی دهیم و حرمتها را نگه می داریم.

البته با این افراد خصوصا افراد صاحب نام در جامعه و مورد توجه جوانان باید اطلاع رسانی دقیق انجام شود و از زنده ها نیز نباید گذشت؛ آنهایی که به ناموس و بچه های مردم تجاوز کردند و خیانت کار هستند نیز باید تکلیفشان را با جامعه معلوم کرد که دست کم شناخته شوند تا باعث بی آبرویی سایر افراد متشخص یک صنف نشوند.

آنچه باید گفت این است که کار بد، بد است و باید اطلاع رسانی شود، حال فاعل آن هر که می خواهد باشد تا درس عبرتی باشد برای جوانانمان که بدانند سرانجام آنی سرخوشی چه خواهد بود و اگر در همه موارد همین گونه شفاف و واضح صحبت شود بسیار هم کار نیک و پسندیده ای است.

اینجاست که با خود می گوییم ای کاش مهرداد هم اختلاس می کرد تا آبرویش پس از مرگ پیش خانواده و مردمش محفوظ می ماند و یا دست کم علت مرگ، همان «مسمومیت دارویی» همیشگی شناخته می شد!

فرستنده: ف. فراهانی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵۰
انتشار یافته: ۲۷
با این نظر کاملا موافقم. ایشان فقط به خودشان ضرر رساندند و نه به دیگران. حرمت ایشان و خانواده شان باید رعایت می شد.
باید اسامی و علت برای همه افراد به همین صورت شفاف گفته شود و تبعیضی در کار نباشد.
شیر مادرت حلالت با این متنی که نوشتی
مصرف الکل حرام هست!
چرا نباید واقعیت‌هایی که در انتظار جوانان جویای نام و شهرت است را نگفت تا حداقل نظارت و دقت خانواده‌ها را برانگیخت ؟ کسی خانواده اولادی را بابت علت مرگ فرزندشان مقصر نمی داند و این امر به هیچ وجه آبروریزی نیست . شاید این خبر تلنگری باشد برای فوتبالیست‌ها و ورزشکارانی که این روش را در پیش گرفته اند. شاید تلنگری باشد برای دقت بیشتر خانواده‌ها . مطمئن باشید تاثیر اطلاع رسانی شفاف بیشتر از خودسانسوری استو
اعلام اسامی افراد معروف کار درستیه! وقتی که طرف اشتهار به فساد پیدا کرد و بعد مرگش براش گنبد و بارگاه ساختن کار درستی نیست چون باعث رواج فساد در جامعه میشه! لا پوشانی خطاکاران دیگر هم صحیح نیست
فقط میشه گفت :
« همه با هم برابرند اما بعضی ها برابرترند »
تا بوده همين بوده
دمت گرم آخه ........چی بگم
عجب مردمی هستیم!
اگه اعلام نکنند چرا؟
اگه اعلام کنند باز هم چرا؟
واقعا همینطوره
به همان دلايلي كه گفتيد كسي آبروي مرحوم اولادي يا خانواده محترمش را از دست رفته نميداند. خدا رحمتش كند و به خانواده محترمش صبر دهد.
اتفاقا" اگر این روال ادامه داشته باشد که وقتی انسان معروفی کار نادرستی انجام داد علنی شود خیلی از این موردها دیگر تکرار نمیشود و خلاف کردن معرو و غیر معرو ندارد و باید با آن برخورد شود ولی با همه ی افراد
از نظر من کار درستی بود که علت واقعی فوت آقای اولادی گفته شد، در عین حال موافقم که اگر مرحوم با افراد خاصی مرتبط بود، هرگز چنین راستگویی اتفاق نمی افتاد!
مثل صدها دزدی و اختلاس و فوت دیگه....!
زنده باشی که حرف دل رو زدی
تابناک باهات موافقم.
جالبه درمقاله دیگر این کارو تحسین کرده بودین!
خدا رحمت کنه اولادی رو.. درست میفرمایید متاسفانه خیلی کار داریم تا ساخته بشویم
گر وضع شود که مست گیرند در شهر هر آنکه هست گیرند
آفرین به این ریزبینی...
خداوند آقای اولادی را رحمت کنه،
اون بنده خدا که ضرری برای عموم مردم نداشت، مردم فریب نبود، حق کسی رو ناحق نکرد، باعث فلاکت و بدبختی عامه مردم نبود، از بیت المال دزدی نکرد، اختلاس نکرد و ...
هر چی بوده به خودش و خدای خودش ربط داره...
خداوند رحمتشون کنه ان شاالله...
عالی
خداوند بیامرزش وروحش در سرای جاودانه شاد باشد
خداوند به ما بینش ومحبت قلبی بیشتری در خور بندگی صالح عطا بفرماید
احسنت اگر اختلاس گر و بدهکار بانکی باشند، نامشان میشود م.ر.
پزشکی قانونی حقیقت را بیان کرده است. حال نام دزدان مملکت و هزاران مطلب دیگر افشا نمی شود خود مشکلی است که باید راه چاره یافت نه اینکه دستاویزی برای اخفای جرایم و مطالب دیگر باشد.
افرین بر تو احسنت که حرف دل مردم رازدی.
خدا عاقبت مرا ختم خیرکند نبایستی کسی مورد ملامت قرارداد
آیاانجام کارحرام کشیدن موادوخوردن مشروبات نجس جای دفاع دارد اگربه فکر آبروی خانواده اش وطرفدارانش بودکه بااین اعمال آنهاراخجالت زده نمیکرد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل