بازدید 2717

رئیس فدراسیون تیراندازی: اگر با آمدن کی‌روش مشکلات ما حل می‌شود او را می‌آوریم!

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: به دلیل عدم حضور در مسابقات مختلف رنک اول جهان را از دست دادیم. برخی خود را به خواب زده‌اند و من این کم‌لطفی‌ها را از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی می‌بینم.
کد خبر: ۵۸۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 10 May 2016

رئیس فدراسیون تیراندازی در مورد مشکلات مالی این فدراسیون در صحبت‌هایش به کی‌روش طعنه زد.

به گزارش تابناک ورزشی،  مهدی هاشمی درباره لغو اردوی تیم ملی ایران در هانوفر، گفت: ما برنامه‌های خود را به تصویب رسانده‌ایم، اما منابع مورد انتظار پیش‌بینی نشد. پیش‌بینی کرده‌ بودیم هزینه‌های ما در سال المپیک 22 میلیارد خواهد بود، اما کمتر از 5 میلیارد تومان تصویب شده است.

وی افزود: هزینه‌های ارزی 3 برابر شده، اما با گذشت 51 روز از سال هنوز ریالی نگرفته‌ایم، این در حالی است که گفته بودند 15 فروردین به ما واریزی خواهند داشت. ما جایگاه اولی‌مان را در جهان از دست دادیم و 6 پله سقوط داشتیم، چون نتوانستیم در مسابقه‌ای شرکت کنیم. با وجود اینکه ما فدراسیون برتر جهان شناخته شدیم، اما جایگاه اولی را در رنکینگ جهانی واگذار کردیم. با وجود اینکه اردوی آلمان برای آمادگی ورزشکاران در ریو موثر است، اما این اعزام صورت نگرفت.

رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به بدهی 13 میلیاردی فدراسیون، عنوان کرد: 2 ماه است ورزشکاران ما حقوق نگرفته‌اند. همان طور که خادم این موضوع را مطالبه کرده‌، اگر پاسخ منفی است به ما بگویند تا ورزشکاران ساک‌هایشان را نبندند. کمیته به ما لطف کرد و بلیت‌ها تهیه شد، اما اعزام صورت نگرفت. چون قرار بود بعد از اعزام هزینه هتل‌ها و ورودی را بدهیم با لغو اعزام باعث شد تا جریمه‌هایی را پرداخت کنیم بدون اینکه از امکانات استفاده کرده باشیم.

وی در خصوص اینکه شما به جای لازلو، کی‌روش را بیاورید و نام فدراسیون خود را تغییر دهید تا مشکلات شما حل شود، گفت: اگر با این کار مشکلات حل می‌شود می‌توانم این کار را کرد! من کم لطفی‌ها را از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی می‌بینم و فکر می‌کنم جایگاه ورزش را خیلی‌ها نشناخته‌اند و به آن توجه ندارند. برخی‌ها خود را به خواب زده‌اند، بنابراین نمی‌توان آنها را بیدار کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان