بازدید 8775
واکنش

رحمتی سکوت را شکست: عصبانیتم مقابل تراکتورسازی بی دلیل نبود

کاپیتان تیم فوتبال استقلال سرانجام سکوت خود را شکست و به دفاع از خود پرداخت.
کد خبر: ۵۸۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵ 09 May 2016

کاپیتان تیم استقلال گفت: به این هجمه ها عادت کرده ام و مشکلی با آن ندارم. 

به گزارش تابناک ورزشی، سیدمهدی رحمتی سرانجام سکوت را شکست و درباره اتفاقات 24 ساعت گذشته اظهار داشت: بعد از سال ها حضور در عرصه فوتبال و دیدن بالا و پایین این رشته ورزشی و کسب تجربیات زیاد و مختلف، شیرین و تلخ. به این هجمه ها عادت کرده ام. یک انسان باتجربه می داند روزهای زندگی همواره در نوسان هستند و خاطرات شیرین و تلخ را رقم می زنند.بنده به عنوان بازیکن تیم استقلال هرآنچه که از توانم برآمده برای تیم عزیز و محبوبم انجام داده ام و بعد از این هم از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

وی در ادامه افزود: تلاش تک تک اعضای تیم استقلال برای عملکردی بهتر ادامه دارد و شخصا از همه هواداران شریف و گرانقدر تیم استقلال بابت حمایت هایشان در طول مسابقاتی که داشته ایم تشکر می کنم.شخصا از آنها بابت هر ناکامی که حاصل شده معذرت می خواهم. 

رحمتی در پایان گفت: قصد نداشتم تا پایان کارمان در این فصل فوتبالی صحبتی کنم. اما برای روشن شدن ذهن اهالی فوتبال و خواست هواداران محترم تیم عزیزم بالاجبار باید به صورت مختصر درباره یکسری مسایل و واقعیت ها  صحبت کنم که این کار را به آینده نزدیک موکول کرده ام.جامعه فوتبال بداند عصبانیت من در بازی با تراکتور بی دلیل نبود و حتما اتفاقاتی رخ داد که به آن صورت از کوره در رفتم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۱
با این کار مسخرش استقلال که جلو بود مساوی کرد و باخت اگه حواسش بجای درگیری به بازیش بود الان جام دو دستی تقدیم نمی شد
همچین حرف میزنه انگار یه بازی بی اهمیت بوده!!
با این حماقت قهرمانی از چنگمون پرید!!!!!
چه اتفاقی آقای رحمتی فقط ازترکتورسازی شکست خوردیدبه همین خاطرازکوره در رفتتیدحتماانتظارداشتیدآقای قلعه نوعی وتیم ترکتوردروازه اش رابازبگذاردتاشما گل بزنیدوپیروزشویدیاآنهاگل نزنندتاشما پیروزمیدان باشید اگربازی فوتبال انطورکه شمادرذهنتان داریداست بهتراست فوتبال راترک کنید
جالبه. عملکرد با حرفها زمین تا اسمان فاصله دارد.
رحمتی تو جنبه این مسایل را نداشتی همان بهتر که مسافرکش باقی می ماندی.
اقای رحمتی.شماممکنه دستمزدمیلیاردی دریافت کنیدولی ایرانیها اخلاق رابه همه جیزترجیح می دهندکه شمااصلا ازنظراخلاقی نمره صفرگرفته اید.
خودتي ماكه بچه نيستيم برو براي بچه هات تعريف كن
ایکاش در فهم وشعور هم مانند بازی اش پیشرفت میکرد بی دلیل نیست که اقای کیروش از تیم ملی حذف کرده چون مطمئنا ضررش بیش از منفعت خواه بود
اگر این اتفاقات در تبریز میافتاد چه خبر بود .
این آینده نزدیک نمیدونم چه زمانیه که همه فوتبالیستهای ما در آنزمان میخواهند افشاگری کنند!!!!!! البته هیچوقت هم به آن زمان نخواهیم رسید .
خدا ميدونه كى اين مطلب را براش نوشته. ويروس خودبزرگ بينى دروازه بانان هر دو تيم نامدار را مبتلا كرده.
خخخخخخ باختین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی