بازدید 2687
سردار سلیمانی:

نیروی انتظامی مدافع اقتدار ، امنیت و آرامش نظام

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: نیروی انتظامی مدافع اقتدار ، امنیت و آرامش نظام است .
کد خبر: ۵۸۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷ 09 May 2016
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: نیروی انتظامی مدافع اقتدار ، امنیت و آرامش نظام است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، " سردار قاسم سلیمانی " در همایش فرماندهان نیروی انتظامی سه مولفه اقتدار ، امنیت و آرامش نظام جمهوری اسلامی ایران را وابسته به این نیرو دانست و گفت : این مولفه ها بسیار با اهمیت است و نیروی انتظامی مدافع آنها و عامل اصلی تحقق و تعمق آنها در جامعه است .

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این نیرو در یک جایگاه جهادی قرار دارد تاکید کرد : نیروی انتظامی همواره باید بوی جهاد بدهد .
وی افزود : کسانی که در نیروی انتظامی کار می کنند باید روحیه یک مجاهد حقیقی را داشته باشند.

سردار سلیمانی با تاکید براینکه هیچ یک از ارگان های نظامی و امنیتی کشور از چنین اثر گذاری مانند نیروی انتظامی برخوردار نیستند گفت : حتی سپاه پاسداران هم که وظیفه بزرگی مثل حفظ انقلاب را بر دوش دارد امروز این فراگیری گسترده مردمی را ندارد .

وی با اشاره به مسئولیت و جایگاه بزرگ نیروی انتظامی خاطرنشان کرد : بسیاری از افراد حسرت می خورند که در این نیرو کار کنند .

سردار سلیمانی جبهه ساری و جاری را در اختیار نیروی انتظامی دانست و گفت : تنها جایی که می تواند انتقال دهنده تجربه به داخل جامعه باشد همین نیروی انتظامی است .

وی با بیان اینکه مسئولیت دفاع از نظام برعهده نیروی انتظامی است تاکید کرد : نیروی انتظامی به خوبی می تواند مدیریت انقلابی و دینی را به سطوح مختلف جامعه توسعه و تعمیق دهد .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها