بازدید 3071

نقض آتش بس سوریه ناشی از خباثت آمریکا است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا نیروهای مقاومت حمله به خان طومان را تلافی خواهند کرد، گفت: جبهه مقاومت، ارتش سوریه و نیروهای مردمی اجازه نخواهند داد که شیرینی آن در ذائقه دشمنان باقی بماند.
کد خبر: ۵۸۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰ 09 May 2016
اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، در خصوص مسائل پیرامون خان طومان و نقش کشورهای خارجی در نقض آتش بس، اظهار داشت: نقض آتش بس در سوریه از خباثت آمریکا و بدعهدی های آن ها است که از یک سو دم از آتش بس می زنند و از سوی دیگر گروه های مسلح را تحریک می کنند تا به مردم سوریه و ارتش حمله کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مذاکرات پیرامون صلح مقرر شد تا آتش بس در سوریه برقرار شود که این نشان می دهد آمریکا تا چه مقدار خبیث هستند.

کوثری با اشاره به حمله نیروهای مسلح به روستای خان طومان، متذکر شد: نیروهای مسلح معارض حکومت قانونی سوری سوریه خان طومان را گرفتند ولی قطعا جبهه مقاومت، ارتش سوریه و نیروهای مردمی اجازه نخواهند داد که شیرینی آن در ذائقه دشمنان باقی بماند.

وی افزود: نیروهای مقاومت قطعا تلافی خواهند کرد و در نهایت این روسیاهی برای آمریکایی ها باقی می ماند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از تصرف و سقوط مناطق در جنگ ها به طور طبیعی اتفاق می افتد، گفت: ولی اینکه قرار بر آتش بس باشد، ولی آن ها حملات ادامه پیدا کند، نشانه بدعهدی و روحیه منافقانه آمریکایی ها است.

کوثری ادامه داد: تاکنون نقش مستشاری جمهوری اسلامی ایران در سوریه موثر واقع شده و در جریان آزاد سازی خان طومان نیز ادامه خواهد داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها