بازدید 3952
۱

مظلومی: من همیشه تنها هستم

کد خبر: ۵۸۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵ 09 May 2016
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال یک روز بعد از شکست مقابل تراکتورسازی از ساعت 17 و 30 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی آغاز شد.
به گزارش تابناک ورزشی، حسین تراب‌پور مربی تیم استقلال از اظهارات منصور رشیدی ناراحت بود و وقتی خبرنگاران را دید به آنها گفت از خانواده مظلومی استقلالی‌تر نداریم، چرا آقای رشیدی گفته من شاهد خوشحالی مظلومی از شکست استقلال در یکی از دربی‌ها بودم. این حرف‌ها اصلاً درست نیست و دروغ محض است.
پرویز مظلومی قبل از شروع تمرین بازیکنان را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت. سرمربی تیم استقلال در لابه‌لای صحبت‌هایش با انتقاد از نحوه عملکرد شاگردانش مقابل تراکتورسازی به آنها گفت که باید تا روز آخر تلاش خود را انجام دهند. وی با اشاره به گل‌های دریافتی استقلال گفت، اشتباهات فردی باعث شد شکست بخوریم ولی نباید در بازی آخر این اتفاق تکرار شود.
هنگامی که پرویز مظلومی در کنار زمین چمن ایستاده بود در پاسخ به سؤال خبرنگاران، که آقای مظلومی چرا ناراحت هستید و تنها به زمین چمن می‌روید گفت: من همیشه تنها هستم.
تعدادی از تماشاگران تیم استقلال در تمرین امروز با یکدیگر صحبت می‌کردند و آنها از این‌که مظلومی در تمرین حاضر شده تعجب کردند. یکی از تماشاگران خطاب به خبرنگاران گفت مگر مظلومی اخراج نشده است؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تنها؟ یک نوچه داری به اسم مهدی ارژنگی که همه تو تیم بهش می گن پسر مظلومی. وقتی مس کرمان و آلمینیوم هرمزگان رو هم بردی دسته یک باهات بود. تابناک که اینا رو چاپ نمی کنه اما بذار مسوول سایت بخونه بفهمه مردم می فهمن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل