بازدید 31443
بسته خبری «تابناک»؛

انتقاد از کاهش حضور مردم در نمازهای جمعه/اصلاح‌طلبان دست به دامن لاریجانی شدند/رونمایی از علت عزل یکی از مدیران روحانی/خط موبایل خانم بازیگر چند؟

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند تلاش دولت برای ریاست لاریجانی بر مجلس؛ سوءاستفاده عجیب از نام محسن چاوشی! جزییات فاجعه خان طومان از زبان کوثری و .. رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۸۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 09 May 2016
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.


تغییر نوشته بیلبورد پل میرداماد پس از حادثه خودکشی

حوالی ساعت پنج عصر روز یازدهم اردیبهشت‌ماه، مردی از پلی در بلوار میرداماد خودش را حلق‌آویز کرد. دقایقی پس از این حادثه تصاویر این خودکشی در شبکه‌ها و فضای مجازی منتشر شد و به سرعت به صدر اخبار رفت و هم اکنون نیز گرچه بیش از یک هفته از وقوع آن گذشته اما همچنان برخی از عابران و شهروندان با اشاره به پل محل خودکشی این مرد، واقعه آن روز را یادآوری می‌کنند. در این بین شرکتی که اقدام به اجازه بیلبورد تبلیغاتی روی پل برای معرفی خدمات خود کرده بود در اقدامی نوشته روی بیلبورد را تغییر داده و آن را به مفاهیم امیدبخش در زندگی اختصاص داد. بر روی این بیلبورد نوشته شد: « هر صبح که بیدار می‌شویم، به یاد بیاوریم چقدر ارزشمند است که می‌توانیم نفس بکشیم، فکر کنیم، لذت ببریم و عشق بورزیم .خبرگزاری باشگاه خبرنگاران این خبر را منتشر کرد.

بسته دوشنبه

نباید علت مرگ اولادی اعلام می‌شد

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه قوه قضاییه علت فوت مهرداد اولادی را رسما اعلام کرده گفت: باید به قوه قضاییه می‌گفتند که این کار را نمی‌کرد. من چیزی از مهرداد اولادی ندیدم. تا زمانی که پیش ما بود، چیزی از او ندیدم. اصلا نباید علت مرگش اعلام می‌شد. او فوت کرده است. ورزش 3 این خبر را منتشر کرد.

در برجام تقریبا سر مردم کلاه رفته است

صفار هرندی در دانشگاه خواجه نصیر گفت: دولت قبل و دولت فعلی سعی داشتند به مردم القا کنند که مشکلات کشور به دلیل تحریم است و تحریم هم به دلیل عدم رابطه کدخدای عالم یعنیآمریکاست. وقتی رئیس مهم ترین نهاد پولی کشور میگوید برجام هیچ چیزی برای ما نداشته یعنی در این مساله تقریبا سر مردم کلاه رفته است. در عمل نه تنها قراردادی بسته نشده و همان هیچ سیف به واقعیت پیوسته بلکه 2 میلیارد دلار هم از پول های ما غارت شده است. خبرگزاری فارس این خبر را منتشر کرد.

عارف: براي مديريت مجلس با هيچ كس مذاكره نكرده ام

محمدرضا عارف منتخب مردم تهران در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي گفت: وقتي جلسات بعدي فراكسيون ها تشكيل شد، تعداد نفرات همه فراكسيون ها نيز مشخص خواهد شد. بنده مكالمه تلفني با آقاي لاريجاني داشتم، ولي نشست خصوصي در زمينه مسائل مديريت مجلس نداشتيم و اين كارها پس از تشكيل فراكسيون ها بايد انجام شود. ما در مورد مديريت مجلس شوراي اسلامي، هيچ مذاكره اي با دوستان نداشتم، چون اين بحث، بحث داخل فراكسيوني است. وقتي در داخل فراكسيون به جمع بندي نهايي رسيديم مذاكرات بين فراكسيوني را نيز دنبال مي كنيم.سوء برداشت برخي رسانه ها از فرمايش هاي آيت الله جوادي آملي بداخلاقي هاي رسانه اي است. خواهش ما از رسانه ها اين است كه سخنان گرانقدر و ارزشمند ايشان را كامل منتشر كنند، به صورت قطع ما بحث نفوذ را قبول داريم ولي اينكه عكس چهره عزيز، متعهد و دلسوز نظام و بچه انقلاب (دكتر ظريف) را كنار كساني ديگر بگذارند، اين كم لطفي است. خبرگزاری ایرنا این خبر را منتشر کرد.

ماجرای پیشنهاد جلیلی به امریکایی ها در استانبول

دکترحسین راغفر اقتصاددان گفت: بنده اطلاع کامل دارم دولت احمدی_نژاد در یکی از مذاکرات هسته‌ای به کشورهای غربی پیشنهاد مهمی داد که مورد پذیرش کشورهای غربی قرار نگرفت. در اين پيشنهاد تمام امتيازاتي كه آقاي روحاني در مساله برجام به غربي‌ها داد وجود داشت و حتي بيشتر از آن هم وجود داشت. این پيشنهاد در مذاكرات استانبول و توسط آقاي سعيد جليلي رئیس تیم مذاکره کننده وقت مطرح شد. به آمريكايي‌ها پيشنهاد مي‌شود ايران در برابر برداشتن تحريم‌ها حاضر است سطح غني‌سازي خود را تا ۴ درصد كاهش بدهد و برخي از مراكز هسته‌اي خود را تعطيل کند و يا به حالت نيمه تعطيل دربياورد. با اين وجود اين پيشنهاد مورد قبول آمريكا قرار نمي‌گيرد. جليلي از طرف دولت احمدي‌نژاد به كشورهاي غربي در استانبول پيشنهاد مي‌كند كه ايران حاضر است در سياست‌هاي هسته‌اي خود بازنگري به وجود بياورد تا تحريم‌هاي بين‌المللي از بين برود. كشورهاي غربي حاضر نبودند با ‌دولت احمدی نژاد توافق كنند. روزنامه آرمان این خبر را منتشر کرد.

سطح ائمه‌جمعه پایین آمده

آیت الله سیدمحمد واعظ موسوی استاد خارج فقه حوزه علمیه قم درخصوص دلایل کاهش حضور مردم در نمازهای جمعه، اظهار داشت: ائمه جمعه و سطح نمازجمعه پایین آمده و مردم احساس می‌کنند توقعاتی که از نمازهای جمعه دارند؛ برآورده نمی‌شود.شاید بیش از اندازه سیاسی شدن نماز جمعه‌ها و پرداختن کمتر به آسیب‌های اجتماعی، اخلاقی، معنوی و اعتقادی، باعث می‌شود مردم و مخصوصا جوانان کمتر پاسخ سؤالات خود را در نمازهای جمعه بیابند. خبرگزاری ایلنا این خبر را منتشر کرد.

واکنش سخنگوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ به یک شایعه

سخنگوی نادو درباره اظهارات برخی از بازیکنان راه‌آهن گفته بودند برخی از بازیکنان در لیگ مشکوک هستند، عنوان کرد: دلیل نمی‌شود کسی که می‌بازد اتهام دوپینگ به تیم و بازیکنان دیگر بزند. ما مطابق با اصولی که داریم توزیع نمونه‌گیری‌ها را انجام می‌دهیم. از همه تیم‌ها چندین بار تست دوپینگ گرفته‌ایم و نصف مسابقات فوتبال را پوشش داده‌ایم.طباطبایی در ادامه این مصاحبه درباره تست از بازیکنان فوتبال در هفته پایانی لیگ برتر، تصریح کرد: ما همیشه بازی‌های مهم تیم‌های استقلال، پرسپولیس و استقلال خوزستان را پوشش داده‌ایم. هفته آینده نیز از تیم‌هایی که احتمال سقوط و یا کسب عنوان قهرمانی دارند را نمونه‌گیری می‌کنیم، اما تعداد آن را به رسانه‌ها نمی‌گوییم.سخنگوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران شایعاتی را که مبنی بر دوپینگ برخی از سرخابی‌ها مطرح شده، تکذیب کرد. این گفت و گو را فارس منتشر کرده است.

اصلاح‌طلبان دست به دامن لاریجانی شدند

درحالی که طی روزهای گذشته و پیش از برگزاری جلسه فراکسیون امید، اصلاح‌طلبان از محمدرضا عارف، به عنوان اصلی ترین‌ گزینه خود برای ریاست مجلس یاد می‌کردند و وی را رئیس بی‌رقیب مجلس دهم با ۱۵۸ حامی معرفی می‌ دانستند؛ امروز روزنامه آفتاب یزد، سیاست جدیدی را در این خصوص اتخاذ کرد.آفتاب یزد در ابتدای گزارش امروز(دوشنبه 95/2/20) خود با یادآوری تخریب های صورت گرفته توسط برخی اصولگرایان در سال‌های اخیر علیه لاریجانی،‌ با لحنی متفاوت خواست که رئیس مجلس این موارد را فراموش نکند.روزنامه آفتاب در این گزارش بدون نام بردن از محمدرضا عارف به عنوان گزینه اصلاح‌طلبان برای ریاست مجلس دهم با به کار بردن ادبیاتی متفاوت به نوعی دست به دامن علی لاریجانی شد!نویسنده آفتاب در این خصوص می‌نویسد: آقای لاریجانی شما خود نیز آگاهید که در طی این لااقل 3 سال آنهایی که پشت‌تان را خالی کردند و چه بسا علیه‌تان هجمه روا داشتند اصلاح‌طلبان نیستند بلکه همان‌هایی هستند که دو روز پیش برایشان سخنرانی کردید. اگر اصولگرایان از یاد برده‌اند که در این چند سال بر شما چه کردند خواهشا شما به این فراموشی دچار نشوید که داشتن فراموشی سیاسی حتی مصلحتی هرگز برازنده شما نیست.

واکنش یک نماینده به حاشیه اخیر تلویزیون

سیدرمضان شجاعی کیاسری در گفت‌وگویی با اشاره به رفتار و سخنان توهین‌آمیز فرزاد حسنی در یک مسابقه تلویزیونی گفت: وقتی صداوسیما بعضی‌ها را بزرگ کند، زیادی بزرگ می‌شوند و رعایت شأن و جایگاه رسانه ملی را نمی‌کنند و فقط خودشان را به رخ مردم می‌کشند.شجاعی کیاسری اضافه کرد: قطعاً با اینگونه رفتارها، رسانه، مخاطب‌گریز می‌شود و در چنین شرایطی ریزش مخاطب نیز برای این رسانه طبیعی است.این نماینده مجلس در ادامه تأکید کرد: رسانه ملی باید از هر چیزی که از اعتماد و اعتبارش می‌کاهد پرهیز کند، زیرا این مسائل باعث تضعیف این رسانه نزد مردم می‌شود.وی با بیان اینکه "وظیفه رسانه ملی نیازسنجی مخاطب و تأمین این نیاز است"، افزود: هر وقت این نیاز تأمین شود، قطعاً مخاطب برنامه‌های رسانه ملی را ترجیح می‌دهد اما اگر این نیاز تأمین نشود، مخاطب جذب رسانه‌های خارجی می‌شود.این عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما تصریح کرد: نیاز مردم متنوع و متعدد است و باید صداوسیما این تنوع را در نظر بگیرد و برنامه‌های خود را تولید کند. راه‌اندازی شبکه‌های متعدد نیز در همین راستا بوده اما در تولید و کیفیت برنامه‌ها، صدواسیما موفق عمل نکرده است.شجاعی کیاسری در پایان یادآور شد: در حال حاضر مخاطب مکلف نیست که یک رسانه را دنبال کند بلکه انبوهی از رسانه‌ها برای مخاطب وجود دارد که می‌تواند آنها را انتخاب کند. این گفت و گو را استان منتشر کرده است.

پیش‌بینی شهرام جزایری از نامزدی احمدی‌نژاد

شهرام جزایری در گفت‌وگویی گفت : «ایشان (آقای روحانی) باید نماینده تام‌الاختیار با اختیارات کامل رییس‌جمهور را انتخاب کند و وزرای اقتصادی کابینه را یک کاسه کند و نماینده ایشان بسیار قاطعانه سکان را دست بگیرند.» شهرام جزایری گفت: «خیالتان را راحت کنم که احمدی‌نژاد به عرصه ریاست‌جمهوری بازنمی‌گردد.» این گفت و گو را سایت خبری شهر منتشر کرده است.

رونمایی از علت عزل یکی از مدیران روحانی

خبر مدیری که به دلیل انداختن عکس با رئیس دولت اصلاحات برکنار شد، خیلی زود فضای مجازی و رسانه‌ها را پر کرد. این خبر البته متعلق به دولت نهم یا دهم نبود بلکه همین سال گذشته و در وسط عمر دولت حسن روحانی اتفاق افتاد.شهریور ماه 93 بود که حجت‌الاسلام عباس اسلامی به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان منصوب شد اما یک سال بعد خبر عزل وی به گوش رسید.اسلامی از چهره‌های حامی دولت و فعال ستاد حسن روحانی در استان البرز بود که بعد از پیروزی روحانی به کرمان آمد. وی مدت طولانی درباره اتفاقات استانداری کرمان که منجر به عزلش شد سکوت کرد اما در نهایت، بعد از شش ماه سکوتش را شکست و ناگفته‌ها و حاشیه‌های عزل را با «قانون» بازگو کرد.شاید این روزها و همزمان با سفر رئیس‌جمهور به کرمان، نیاز باشد روحانی بداند مدیران میانی که در استان‌ها مشغول به کار هستند، چه تفکری داشته و چه خطری برای ریاست جمهوری او هستند. این خبر را روزنامه قانون منتشر کرده است.

آمار لاریجانی از میزان قاچاق در کشور

علی لاریجانی روز دوشنبه در بیست و یكمین همایش سراسری فرماندهان، روسا و مدیران ناجا به مقوله قاچاق در كشور اشاره كرد و گفت: باید برای مبارزه با قاچاق پروژه مهم و دقیقی ساماندهی شود و می دانم كه نیروی انتظامی قدرت این كار را دارد به شرط این كه به عنوان یك مساله مهم به آن نگاه كند. رئیس مجلس شورای اسلامی قاچاق را همچون خوره توصیف كرد كه به جان اقتصاد مقاومتی افتاده است و گفت: با 20 میلیارد دلار قاچاق، اقتصاد مقاومتی صورت نمی گیرد. این خبر را ایرنا منتشر کرده است.


جزییات برگزاری شورای عالی حج

سعید اوحدی در گفتگویی به برگزاری شورای عالی حج اشاره کرد و گفت: شورای عالی حج با حضور وزیر ارشاد وزیر امور خارجه و نمایندگان وزارتخانه های مختلف برگزار شد، موضوعات مختلف از جمله آخرین وضعیت مذاکرات عربستان در این جلسه بررسی شد.وی گفت: شورای عالی حج مصوب کرد که سازمان حج موضوع اعزام زائران به تمتع را با حفظ عزت، کرامت و امنیت زائران پیگیری کند.وی با اشاره به اینکه در این جلسه ۴ موضوع اساسی به عنوان خط قرمز حقوق اولیه زائران ایرانی مطرح شد گفت: شورای عالی حج مصوب کرد که اعزام زائران منوط به تحقق این ۴ شرط باشد.رئیس سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه در جلسه قبلی با مسئولان عربستان، قرار بود ظرف یک هفته موضع خود را اعلام کنند اما علی رغم گذشت ۲۰ روز هنوز موضع شفاف و صریحی را نسبت به صدور ویزا برای کمیته های مسکن، تغذیه و تدارکات اعلام نکرده اند و به نظر می رسد عدم انسجام و هماهنگی بین دستگاه های عربستان در مورد عملیات حج مشاهده می شود به طوری که عدم انسجام و هماهنگی بین دستگاه ها منجر به برکناری وزیر حج عربستان شد. به گفته اوحدی به نظر می رسد انتصاب وزیر جدید حج عربستان به دلیل همین ناهماهنگی بین دستگاه ها کار اعزام زائران به عربستان را نه تنها آسان بلکه پیچیده تر خواهد کرد.وی با اشاره به اینکه شورای عالی حج مصوب کرد در همین چارچوب اصول اعلام شده سازمان حج برای تحقق حقوق زائران ایرانی همچنان پیگیری های خود را ادامه دهد و طرف سعودی باید پاسخگوی رفتار غیرمتعارف خود باشد. این گفت و گو را مهر منتشر کرده است.

اگر هم باختیم جر نزدیم!

مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری گفت: وحدت اصول‌گرایان خوب بود و افتراقی هم نداشتند و اگر هم باختند جر نزدند. برخی وقتی می‌بازند جر می‌زنند و از بچگی اینها عادت داشتند در زمین‌های خاکی فوتبال بازی می‌کردند، گل را قبول نمی‌کردند و جر می‌زدند.نماینده بازمانده از مجلس دهم ادامه داد: ما پیروزی اصولگرایان را در این نمی‌بینیم که حتما در مجلس حضور داشته باشند بلکه اصولگرایان تواستند در این سال ها کارهای مهم و درستی انجام بدهند که مهم تر از پیروزی در انتخابات است.نماینده مجلس نهم تصریح کرد: اصولگرایان باهم نشستند، گفت‌وگو کردند و  به وحدت خوبی رسیدند و فهرستی را معرفی کردند گرچه برخی در شب فردای تبلیغات به نام اصولگرایی لیست معرفی کردند که کار غلطی بود و به معنای واقعی کلمه سیاسی کاری بد بود.دبیرکل جبهه پایداری درباره آینده جریان اصولگرایی نیز گفت :اصولگراها اگر اصولگرایی کنند به همه جا می رسند و اصول چیزی است که همه آن را دوست دارند و هیچگاه از ایستادن پای اصول خود عقب نمی‌کشند. این خبر را عصر ایران منتشر کرد.

خط موبایل خانم بازیگر چند؟

به تازگی در شبکه های اجتماعی عکسی از یک برگه چک منتشر شده که مبلغ آن 240 میلیون تومان است. در این چک نوشته شده: بابت خرید خط موبایل خانم الناز شاکردوست!


هدیه عجیب به آقای سخنگو

سخنگوی وزارت امور خارجه دربازدید از نمایشگاه کتاب تهران از یکی از هنرمندان کشور یک درنا هدیه گرفت. فارس این خبر را منتشر کرده است.


تلاش دولت برای ریاست لاریجانی بر مجلس

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ریاست لاریجانی بر مجلس دهم را به نفع دولت دانست، گفت: دولتی‌ها تلاش می‌کنند لاریجانی ریاست مجلس دهم را برعهده بگیرد.حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه چالشی در مجلس دهم به وجود نخواهد آمد، اظهار کرد: دوستان اصولگرای ما افرادی هستند که اصل نظام برایشان مهم است و برای حفظ نظام ایجاد چالش نمی‌کنند و به نحوی مدارا خواهند کرد تا به نظام صدمه‌ای وارد نشود.وی افزود: اصلاح‌طلبان قدرت و توان این را ندارند که در مجلس دهم ایجاد چالش کنند، بنابراین مجلس دهم یک مجلس متوازن و متعادلی خواهد بود.ابراهیمی خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبانی که وارد مجلس شدند تجربه‌ای ندارند که مطابق آن بخواهند تحولی بر اساس تفکراتشان در مجلس ایجاد کنند، در حالیکه اصولگراها افرادی توانمند هستند و برنامه دارند و اگر چالشی در مجلس به وجود بیاید، با عقلانیتی که در اصولگراها وجود دارد، برطرف خواهد شد.خبرگزاری مهر این مطلب را منتشر کرده است.

هیچ شورولتی به کشور وارد نشد

معاون وزیر صنعت با تاکید بر اینکه هیچ شورولتی به کشور وارد نشده، گفت: تصمیم جدیدی برای تغییر در لیست کالاهای وارداتی گرفته نشده است.ولی الله افخمی راد رئیس سازمان توسعه تجارت بااشاره به ممنوعیت واردات خودروهای شورولت از آمریکا گفت: 200 دستگاه خودروشورولت ثبت سفارش شده که هیچ  کدام از آنها به کشور وارد نشده است.وی با اشاره به دستورصریح وزیر صنعت در رابطه با ممنوعیت واردات شورلت گفت: بر اساس دستور وزیر صنعت واردات و ثبت سفارش این خودرو ممنوع شده است.افخمی راد در ادامه صحبت های خود با اشاره به درج خبری مبنی بر ممنوعیت ثبت سفارش 80 ردیف تعرفه ای کالا به دستور وزیر صنعت گفت: تصمیم جدیدی برای تغییر در لیست کالاهای وارداتی صورت نگرفته است. وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال بازنگری در لیست کالاهای وارداتی از آمریکا وجود دارد یا خیر،گفت: روابط تجاری ما با آمریکا چشمگیر نیست و در حال حاضر تصمیمی برای تغییر لیست کالاها گرفته نشده است.میزان این مطلب را منتشر کرده است.

جوانان، ادبیات بعضی خطبای‌جمعه را نمی‌پسندند

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدصادق علم الهدی در پاسخ به سؤالی در مورد علت کاهش جمعیت نمازهای جمعه و به ویژه کاهش اقبال جوانان به این نهاد سیاسی-عبادی، اظهار داشت: در ابتدا باید دانست که خطیب جمعه نقش محوری در اقبال و ادبار مردم نسبت به نماز جمعه دارد.وی افزود: ‌خطیب جمعه باید در سخن گفتن، به نحوی عمل کند که برای اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان جذابیت ایجاد کرده، به گونه‌ای که همه اقشار و سلایق را به پای خطبه‌های نماز جمعه بکشاند.این استاد خارج اصول فقه حوزه علمیه قم با بیان اینکه خطیب نماز جمعه باید با تعیین اولویت در جامعه هدف خود، یک نمازجمعه ایده‌آل و جذّاب را برای جامعه و اقشار مختلف مردم ترتیب دهد، گفت: البته عوامل محیطی و اینکه نماز جمعه در محیط مناسب برگزار شود و مردم در آن مکان احساس آرامش کنند و همچنین وجود وسایل ایاب و ذهاب در جذب مردم به نمازهای جمعه مؤثر است که باید به آن‌ها نیز توجه کرد.وی درخصوص عواملی که باعث ایجاد دافعه برای حضور مردم و به ویژه جوانان در نماز جمعه می‌شود نیز گفت: اینکه خطبای نماز جمعه از ادبیاتی استفاده کنند که باعث بی‌رغبتی مردم نسبت به حضور در نماز جمعه شود، از عوامل کاهش مشارکت مردم در نماز جمعه است؛ باید توجه داشت که جوانان ما ممکن است ادبیات بعضی از خطبای جمعه را نپسندند؛ گاهی ممکن است یک خطبه نماز جمعه به جهت اینکه ادبیات سنتی دارد یا محتوای غیرقابل باوری برای جوانان دارد، باعث ایجاد دافعه در میان جوانان شود و این‌ها مواردی است که باید به آن‌ها توجه کرد.ایلنا این مطلب را منتشر کرده است.

سو استفاده عجیب از نام محسن چاوشی !

محسن چاوشی در کانال تلگرامش انتشار اثری جدید از خودش را تکذیب کرد و نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.قطعه ای به نام «زمستون دنیا» با عنوان جدیدترین تک آهنگ «محسن چاوشی» به همراه «سعید سلیمانیان» در شبکه های اجتماعی پخش شد که چاوشی بلافاصله با تکذیب انتشار این خبر، نسبت به پخش این قطعه واکنش نشان داد.چاوشی در کانال تلگرام خود نوشت:قطعه‌ای که با نام محسن چاوشی و همخوانی فرد دیگری منتشر شده است متعلق به محسن چاوشی نیست. این داستان را قضایی پیگیری می‌کنم.تازه ترین آلبوم چاوشی با نام «امیر بی گزند» نام دارد که به زودی راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

پای فرزاد حسنی به شورای نظارت باز شد

عضو شورای نظارت بر صدا و سیمار با انتقاد از رفتار توهین آمیز یکی از مجریان صدا و سیما در برنامه اکسیر، از بررسی این موضوع در شورای مذکور خبر داد.مفید کیایی نژاد درباره رفتار توهین آمیز مجری برنامه اکسیر در مقابل مهمان برنامه، گفت: امروز بعدازظهر، شورای نظارت بر صدا و سیما تشکیل جلسه خواهد داد و رفتار این مجری در نشست امروز بررسی می شود.نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی درباره اقدام جدید رئیس سازمان صدا و سیما برای رفع ممنوع التصویری برخی از مجریان این رسانه، تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است این شورا از رئیس سازمان صدا و سیما دعوت کرده تا دلایل خود را در مورد اقدامات خود پیرامون رفع ممنوع التصویری برخی از این افراد ارائه کنند تا مشخص شود این اقدامات بر پایه چه علت هایی صورت گرفته است.خانه ملت این مطلب را منتشر کرده است.

جزییات فاجعه خان طومان از زبان کوثری

رئیس کمیته دفاعی مجلس گفت : منطقه خان طومان با مقاومت نیروهای ارتش سوریه از دست معارضین گرفته شده بود اما متاسفانه با حیله و نیرنگی که مقامات آل سعود و غربی ها به خصوص آمریکا اتخاذ کردند متاسفانه این منطقه دوباره به دست گروهکهای تروریستی افتاد.کوثری در ادامه تاکید کرد :  گروههای تروریستی مستقر درسوریه باید منتظر پاسخ کوبنده ارتش سوریه به این اقدام غیر قانونی و نقض آتش بس باشند.رئیس کمیته دفاعی مجلس درباره  جنگ روانی رسانه های غربی پیرامون کشته شدن تعداد کثیری ایرانیان مدافع حرم در خان طومان}  خاطرنشان کرد ، این اخبار تنها یک جنگ روانی است و طبق آمار اعلام شده در این فاجعه از ایرانیان مدافع حرم13 نفرشهید 18نفر مجروح و 5 الی 6 نفر اسیر شده اند.العالم این خبر را منتشر کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴۷
انتشار یافته: ۱۰
خط موبایل خانم بازیگر چند؟

بنظرم تصویر این چک باید به اداره امور مالیاتی جهت اخذ مالیات ارایه بشه !
عاقل باشی فکر میکنی چرا باختی!
حرم مگر در خان تمان است که می گویند مدافعان حرم مدافعان اسد بهترین است
مدتی بود از این دست صحنه های با حال در تلویزیون ندیده بودیم خیلی رلش را حسنی خوب بازی کرد ای ول!!!!
امامان جمعه باید فرا جناحی باشند تا مردم بیشتری به نماز جمعه بروند.
من خودم پای ثابت نماز جمعه بودم ولی از برخوردهای زننده و نامناسب کادر گشت بدنی درب ورودی دانشگاه که گفتنش در این فرصت نیست مکرر دل زده شده و عاقبت ترجیح دادم دیگر به نماز جمعه نروم
واقعاً علت مرگ اولادي نبايد اعلام مي‌شد اونهم از سوي قوه قضاييه که خودش در چنين مواقعي بايد با افشاکنندگان چنين موضوعاتي برخورد کنه
شايد ضربه بزرگتري از مرگ اولادي که به اون مرحوم و خانوادش وارد شد، همين اتفاق بود
آقای کوثری 37 نفر شهید و مجروح و اسیر به نظر جنابعالی عددی نیست ؟
ما را چه شده است كه ما در مقام سخنگويي ارتش سوري را يدك مي كشيم و ديگران را تهديد مي كنيم و بلافاصله مي گوييم ما نظرات مشاوره اي مي دهيم ولي كار عملياتي يا سياست كشور داري را خود سوري ها انجام مي دهند دم خروس يا قسم حضرت عباس ؟
در خصوص کاهش مشارکت در نماز جمعه: طبیعی هستش وقتی اکثریت ائمه برخلاف خواست مردم حرف می زنند و همه انها به دنبال سیاسی کاری و کوبیدن افراد محبوب مردم هستن،مشارکت کاهش پیدا بکنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار