بازدید 3705

انتقاد تند دستیار افشارزاده از رئیس هیات مدیره و حمایت از رحمتی!

کد خبر: ۵۸۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 09 May 2016

مشاور ویژه سرپرست باشگاه استقلال اظهارات رئیس هیئت مدیره باشگاه را اشتباه توصیف کرد.
به گزارش تابناک ورزشی، نصرالله عبداللهی درباره شکست 3 بر 2 استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز عنوان کرد: بازی بدی نبود و پنج گل رد و بدل شد. بازیکنان ما جوان هستند و اشتباهات فردی زیادی داشتند. در فوتبال این اشتباهات پیش می‌آید و البته نفرات دو تیم قابل مقایسه نیستند.

وی در پاسخ به این سوال که قبول دارد مهدی رحمتی با درگیری با امیر قلعه‌نویی، استقلال را به حاشیه برد، گفت: این مسئله را قبول ندارم. در ابتدای بازی سوء‌تفاهم پیش آمد و در ادامه همه چیز عادی شد! ممکن است کار رحمتی اشتباه بوده باشد اما از این اتفاقات در فوتبال می‌افتد. کاری به غلط یا درست بودن رفتار رحمتی ندارم اما فشار روی دروازه‌بان ما زیاد است.

مشاور ویژه سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه رحمتی قصد داشت اواخر بازی با قلعه‌نویی درگیر شود، تصریح کرد: بازی را از تلویزیون دیدم و از این مسائل خبر ندارم. رفتار بازیکنان در هر بازی مورد بررسی قرار می‌گیرد و به طور حتم رفتار بازیکنان و رحمتی در این دیدار نیز بررسی خواهد شد.

عبداللهی در واکنش به اظهارات مقداد نجف‌نژاد مبنی بر کنار گذاشتن پرویز مظلومی گفت: همه اعضای هیئت مدیره را می‌شناسم اما نجف‌نژاد را نمی‌شناسم. اعضای هیئت مدیره‌ای که می‌شناسم آدم‌های خبره فوتبالی هستند و از این حرف‌ها نمی‌زنند. نمی‌دانم چرا نجف‌نژاد این حرف را زده است. همه اعضا با هم تصمیم می‌گیرند اما اینکه یک نفر حرف بزند، کار ناپخته‌ای است. در این موقعیت که باید بچه‌ها را جمع کرد، نمی‌دانم چرا نجف‌نژاد این حرف‌ها را زده است. من این فرد را نمی‌شناسم چون اصلا او را ندیده‌ام. کار او اشتباه بود و بدترین حرف ممکن را زده است.

وی در خصوص ناراحتی امیر قلعه‌نویی از اتفاقات اواخر بازی گفت: تراکتورسازی برده و به آنها تبریک می‌گویم. هوادار هم اگر حرفی زده یا کاری کرده باشد، محکوم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها