بازدید 4414
۲

اسرار مگوی استقلال در سینه مربی سابق!

کد خبر: ۵۸۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ 09 May 2016
محمود فكری گفت: این اسرار را در حال حاضر به دلیل در پیش بودن فینال جام حذفی مطرح نمی كنم.وی قول داد پس از پایان مسابقه فینال جام حذفی، ناگفته هایش را در مورد باشگاه استقلال به زبان آورد.
به گزارش تابناک ورزشی، فینال جام حذفی فوتبال ایران دهم خرداد ماه در شهر خرمشهر بین دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار می شود.
مربی سابق استقلال در مورد برخی شایعات در خصوص تغییر در كادر فنی این تیم فقط به یك جمله بسنده كرد كه اگر قرار باشد در این تیم اتفاقات مثبتی رخ دهد، باید تغییرات زیادی به وجود آید.
كاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال تهران همچنین در خصوص حواشی بازی روز جمعه این تیم مقابل تراكتورسازی تبریز گفت: اگر مهدی رحمتی چند ماه كاپیتانی استقلال را بر بازو دارد، من شش سال كاپیتان تیم بوده ام و هیچگاه به خود اجازه توهین به حریفان و رقیبان را نداده ام، چه برسد به اینكه به یك نفر از خانواده بزرگ استقلال توهین كنم.
تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار روز گذشته مقابل تراكتورسازی تبریز با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد تا شانس قهرمانی در لیگ برتر را به میزان زیادی از دست بدهد.
این بازی حواشی متعددی داشت و در مواردی به درگیری میان سنگربان این تیم با «امیر قلعه نویی» سرمربی تیم تراكتورسازی تبریز منجر شد.
كاپیتان سابق آبی پوشان پایتخت در باره علل شكست استقلال در بازی دیروز - جمعه - گفت:‌ بازیكنان استقلال در دیدار مقابل تراكتورسازی به خودشان باختند، آنان قدر هدیه «علیرضا منصوریان» با شكست پرسپولیس در دیدار مقابل نفت را ندانستند.
فكری گفت: متاسف هستم كه استقلال با اشتباهات فردی بازیكنان و بغض و كینه شخصی كاپیتان تیم، صدرنشینی و قهرمانی را از دست داد.
وی گفت: البته مدیریت ضعیف پرویز مظلومی در استقلال سبب شد تا یك بازیكن به خودش اجازه توهین به یكی از پیشكسوتان استقلال را داشته باشد.
مربی سابق استقلال تهران گفت: بهتر بود رحمتی در این دیدار حساس، تمركز خود را روی بازی می گذاشت و با كسب پیروزی مقابل تراكتورسازی جواب همه كینه ها و حرف ها را می داد.
فكری افزود: او با شیوه ای كه به كار برد، شاید به هدفش كه فحاشی هواداران به قلعه نویی بود، رسیده باشد، اما در نتیجه تیم و اخلاق شكست خورد.
وی افزود: قلعه نویی در آخرین باری كه در استقلال بود، به هر دلیل نتوانست نتیجه بگیرد، اما باید توجه داشت كه او در اكثر قهرمانی های آبی پوشان از سال 80 به بعد نقش داشت.
كاپیتان سابق استقلال گفت: رحمتی در جایگاهی نیست كه بخواهد با عملكرد خود، ‌قهرمانی و اخلاق از استقلال بگیرد. رفتار او سبب شد تا خداوند در همان 90 دقیقه بازی، سزایش را بدهد.
وی با اشاره به 14 سال حضور در استقلال گفت: زمانی كه مرحوم ناصر حجازی سرمربی استقلال شد،‌ من را از تیم كنار گذاشت، اما یك مصاحبه و رفتار ناشایست علیه وی نشان ندادم.
فكری افزود: جوانی ام را برای استقلال گذاشته ام و زمانی كه از این تیم جدا شدم، ناراحت بودم. با این حال احترام پیشكسوت و بزرگ استقلال را حفظ كردم و بغض و كینه نشان ندادم.
مربی سابق استقلال در باره تفكرات سرمربی تراكتورسازی در دیدار با استقلال گفت:‌ قلعه نویی در این دیدار فوتبال شرافتمندانه ای به نمایش گذاشت و مطالبی مبنی بر اینكه وی به دلیل كسوتش در استقلال، نباید مقابل استقلال پیروز می شد، فقط فریبی است تا سرپوشی بر اشك های هواداران باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
درودبر کاپیتان باتعصب وغیرتی استقلال حاج محمود فکری
ساکت باش. تو بر علیه مرحوم حجازی مصاحبه نکردی؟ کی بود که تو دعوای ناصر خان با قلعه نوعی ، بر علیه ناصرخان مصاحبه های توهین آمیز میکرد تا جایی که منصور خان پورحیدری گفت که دعوای ناصر و امیر به فکری ربطی نداره. رحمتی بازیکن مودب و با احترامی هست که مورد قبول هواداران استقلال هست. شما بجای سیاه بازی ببین که قلعه نوعی چکار کرده که رحمتی از کوره در رفته. قلعه نوعی عین همین کار رو در تبریز هم انجام داد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل