بازدید 3972

برانکو: بیرانوند با چه کسی در پرسپولیس مذاکره کرده است؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از دروازه‌بان نفت سوال کنید که کدام مسئول از باشگاه پرسپولیس برای حضورش در تیم مان با او مذاکره کرده است.
کد خبر: ۵۸۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 09 May 2016

درحالی که سرمربی پرسپولیس برای درون دروازه خود فکرهای دیگری دارد این روزها بیرانوند مدام از پیشنهاد این تیم به خود خبر می دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ گفت: به بازیکنانم به خاطر پیروزی بسیار بزرگ تبریک می‌گویم. به آنها افتخار می‌کنم چون ویژگی بازیکنان بزرگ را نشان دادند.

وی ادامه داد: انگیزه بسیار بزرگی برای دیدار با راه آهن داریم. کار دشوار خواهد بود و بر کسی پنهان نیست. راه‌آهن هنوز شانس دارد و این بازی مبهم خواهد بود. اگر به خاطر داشته باشید یادتان هست که این تیم چقدر برای ما سال قبل مشکل درست کرد. تمرکز کردیم تا برای این دیدار آماده شویم.

برانکو در مورد آخرین شرایط بازیکنانش اظهار داشت: به جز میلاد کمندانی، محسن بنگر در حال تمرین کردن است و تنها مشکل مصدومیت ما برای مهرداد کفشگری و میلاد کمندانی است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه در حال مذاکره با علیرضا بیرانوند و بازیکنی مثل رضا قوچان نژاد است، عنوان کرد:‌ چه کسی این مسائل را عنوان کرده است. چند بار گفتم در پایان فصل به این مسائل فکر خواهیم کرد و در حال حاضر لیست ورود و خروج نداریم. منتظر اتمام لیگ هستیم. نباید به این مسائل گوش دهید. آیا باید به حرف‌هایی که در رسانه‌های مطرح می شود توجه کرد یا توضیحاتی که باشگاه و افراد دارای مسئولیت می‌دهند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه در مورد اینکه بیرانوند در یکی از صفحات اجتماعی خود این مسئله را عنوان کرده است، خاطرنشان کرد: اگر او این حرف را زده از خودش سوال کنید. از او بپرسید که چه کسی با او وارد مذاکره شده است. یا من یا علی اکبر طاهری مذاکره کرده است؟ تنها کسی که در باشگاه حق مذاکره دارد من و طاهری هستیم.

برانکو در مورد اینکه آیا می‌توانند هفته آینده با قهرمانی جام را به کپور چال ببرند، تصریح کرد: هادی نوروزی کاپیتانی بود که برای ما جایگزین ندارد. او بخشی از تیم ما است که در صورت قهرمانی این افتخار به نام او هم ثبت می‌شود و جام به او هم تعلق دارد البته ما اول باید قهرمان شویم. این سوال را می‌توانید از استقلال خوزستان هم بپرسید چرا که آنها هم مثل ما در هفته آخر شانس قهرمانی دارند و در خانه به میدان می‌روند.

برانکو در مورد اینکه آیا شیشه اتوبوس تیم را در تبریز شکستند، گفت: خیر، این اتفاق رخ نداد.

وی در مورد وضعیت هواداران در تبریز، خاطرنشان کرد: چرا دائم در شهرستان‌های مختلف به هواداران تیم ما حمله می‌کنند. به دلیل اینکه آنها هوادار ما هستند باید از جوانب مختلف مورد تعرض قرار بگیرند. هواداران ما دیروز در جایگاه مخصوص به تیم خود با انجام یک رفتار عادلانه و محترمانه تیمشان را تشویق کردند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بارها از حضور اسطوره‌های پرسپولیس در کادرفنی صحبت می‌کند و آیا با توجه به جدایی آندره پانادیچ در فصل آینده فردی جایگزین وی خواهد شد، گفت: این موضوع اکنون مهم نیست. موضوع فعلی ما بازی با راه آهن است. این صحبت‌ها را رها کنید. اکنون فقط بازی با راه آهن اهمیت دارد و سایر مسائل در حاشیه است.

وی در مورد اینکه راه آهن برای بقا می‌جنگد و آیا می‌توانند مقابل آنها به پیروزی پر گل برسند، تصریح کرد: به دنبال کسب پیروزی هستیم و حق اشتباه نداریم.

برانکو در مورد اینکه سرمربی راه آهن اعلام کرده آنها استرس کمتری دارند، گفت: نیاز به کسب پیروزی داریم و مثل تمام مسابقات برای رسیدن به 3 امتیاز عازم میدان می‌شویم. به همین خاطر برای تلاش‌مان احساس غرور می‌کنیم و کار راحتی نداریم.

وی در مورد اینکه لوبانف در بازی دیروز مرتکب اشتباه شد و آیا در بازی آخر بار دیگر گلر تیم را تغییر می‌دهد، اظهار داشت: در بازی آخر گلر درون دروازه ما می‌ایستد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تیمش در کورس است اما بارها گلرهایش مرتکب اشتباه شدند، خاطرنشان کرد: شما دروازه‌بانی را می‌شناسید که اشتباه نکرده باشد؟ گلرها تنها موقع گرم کردن گل نمی‌خورند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر