بازدید 6809
۱
سوژه

حمله ویسی به نتیجه پرسپولیس: 10درصد بازی‌ های دیروز جوانمردانه نبود!

بازی ها در هفته های پایانی به قدری حساس هستند که آدم را به سکته وا می‌ دارند. من خواسته ام از همه تیم ها این است که بازی جوانمردانه را رعایت کنند و به نظرم بازی ها در کل جوانمردانه بودند اما به نظرم ده درصد بازی‌ها جوانمردانه نبود و دوست ندارم زیاد در این مورد صحبت کنم.
کد خبر: ۵۸۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 09 May 2016
سرمربی استقلال خوزستان که تیمش در فاصله یک هفته تا پایان لیگ برتر صدرنشین است، به طور واضحی نتیجه بازی تیم رقیب یعنی پرسپولیس را دچار تردید در سلامت کرد!

 به گزارش تابناک ورزشی، عبدالله ویسی در رادیو ورزش در واکنش به پاکی بازی های دیروز لیگ برتر در هفته 29 مدعی شد که 10 درصد از مسابقات جوانمردانه نبوده!! منظور ویسی یقینا به بازی هایی که نتایجش ربطی به جایگاه تیمش ندارد، کاری نداشته و درباره بازی استقلال تهران و تراکتور هم نمی شود احتمال تبانی داد. بنابراین تنها مورد موجود در صحبت های ویسی ، به بازی پرسپولیس در تبریز و پیروزی پرگل این تیم برمی گردد.

سرمربی آبی های خوزستانی در خصوص حساسیت بازی ها در هفته های پایانی و جوانمردانه بودن مسابقات گفت: بازی ها در هفته های پایانی به قدری حساس هستند که آدم را به سکته وا می‌ دارند. من خواسته ام از همه تیم ها این است که بازی جوانمردانه را رعایت کنند و به نظرم بازی ها در کل جوانمردانه بودند اما به نظرم ده درصد بازی‌ها جوانمردانه نبود و دوست ندارم زیاد در این مورد صحبت کنم.
 
هر تیمی برای حضور در بازی های لیگ با یک استراتژی خاص وارد می شود و تیم ما از همان ابتدا با احساسی خوب و بدون حاشیه وارد رقابت ها شد. ما هفته به هفته بهتر شدیم و به روند خوبمان تداوم بخشیدیم. این اتفاق باعث شد که ما پس از هفته سوم دیگر به رده پایین تر از سوم سقوط نکنیم. مهم ترین عامل موفقیت ما این بود که هیچ گاه مغرور نشدیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
عبدالله جان با عرض تبريك و آرزوى موفقيت همانطور كه گفنى هیچ گاه مغرور نشدیم حالا هم مغرور نشو و حرف نپخته نزن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی