بازدید 2578
مدیرعامل بانک شهر در نشست خبری؛

20 میلیارد تومان تراکنش 4 روز اول در نمایشگاه کتاب

مدیرعامل بانک شهر از فعال شدن ویزا کارت تا سه ماه آینده خبر داد و گفت در 4 روز اول نمایشگاه کتاب 441 هزار و 201 تراکنش انجام شد که مبلغ آن نزدیک به 20 میلیارد و 100 میلیون تومان است.
کد خبر: ۵۸۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 09 May 2016
نشست خبری مدیرعامل بانک شهر،‌ بانک عامل نمایشگاه کتاب تهران با حضور پورزندی مدیرعامل این بانک در نمایشگاه کتاب برگزار شد.

براساس این گزارش حسین محمد پورزرندی به تغییرات حاصل شده در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: امسال واقعا بزرگترین رویداد فرهنگی یعنی نمایشگاه کتاب ویژگی‌ های خاصی دارد ابتدا تغییر مکان نمایشگاه چرا که برای اولین بار است که نمایشگاه در شهر آفتاب برپا می‌شود و به این دلیل که سال اول برگزاری در این مجموعه است ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد اما تلاش شبانه روزی دوستان و وزارت ارشاد و شهرداری تهران در حل مشکلات و رسیدن آن به حداقل شکل ممکن است.

به گفته مدیرعامل بانک شهر ترافیک در شهر بزرگی چون تهران که در آن روزانه 12 میلیون نفر جا به جا می‌شوند همواره جزو مشکلات است اما باید به مجموعه‌های برگزار کننده شهر آفتاب تبریک گفت چرا که این محل را احداث کردند که در کنار مرقد حضرت امام قرار دارد.

پورزرندی دومین ویژگی شهر آفتاب را تغییر در بانک عامل آن دانست چرا که تا سال گذشته بانک عامل نمایشگاه بانک صادرات بود.

وی بانکداری الکترونیکی در سال جاری را یکی از ویژگی‌های برتر بانک شهر دانست و تصریح کرد با توجه به نام گذاری رهبر انقلاب باید اقدام و عمل امسال بروز کند. از این رو نمایشگاه امسال نیاز داشت تا در بانکداری الکترونیکی نیز پیش رو باشد. از این رو بانک عامل نمایشگاه بانک شهر شد.

این مقام مسئول ویژگی دیگر نمایشگاه امسال را بن کارت‌های مجازی دانست و گفت: بن کارتها تا سال پیش دو روز پیش از نمایشگاه کتاب به پایان می‌رسید اما امسال تا آخرین روز نمایشگاه بن کارتها برای دانشجویان و دانش اموزان و پژوهشگران صادر می‌شود. حتی تدبیری اندیشیده شده تا بن کارتهای مجازی در نمایشگاه کتاب هم صادر شود.

پورزرندی با بیان اینکه دانشجویان می‌توانند با مراجعه به شهر نت و وب کیوسک‌های نمایشگاه بن را دریافت کنند گفت: 198 هزار و 802 نفر ثبت نام کرده‌اند که 156 هزار و 389 بن کارت تحویل دانشجویان شده است و 30 هزار و 219 بن به طلاب اختصاص دارد و حدود 26 هزار و 859 کارت از وب کیوسک‌ها تحویل شده. حدود 29 هزار بن نیز اختصاص به سازمان‌ها و نهادها دارد.

وی با بیان اینکه 4 هزار دستگاه پوز برای مجموعه غرفه‌های در نظر گرفتیم خاطرنشان کرد: بیش از 2 هزار و 300 دستگاه پوز تحویل شده است این پوزها جدید و سه سیستمی هستند.

وی به آمار کل تراکنش‌ها تا پایان روز چهارم اشاره کرد و گفت: 441 هزار و 201 تراکنش مربوط به 4 روز اول نمایشگاه است که مبلغ آن بیش از 20 میلیارد و 100 میلیون تومان محاسبه میَشود تعداد افرادی که بن کارت مجازی دریافت کرده‌آند حدود 8 هزار و 171 نفر هستند.

وی با بیان اینکه تمام شعب بانک شهر حتی در روزهای پنجشنبه و جمعه هم آماده باش برای ارائه خدمات می‌باشند گفت در سراسر کشور 220 شهر نت آماده سرویس دهی و تحویل بن کارتهاست اما 6 دستگاه شهر نت نیز در نمایشگاه مستقر شده تا خدمات ارائه دهد. حتی یک شعبه بانک شهر فیزیکی هم داریم و برای سالن‌ها نیز 15 گیشه یا باجه تدارک دیده شده است.

وی گفت: 2 هزار و 351 دستگاه پوز در غرفه‌ها نصب شده و 20 دستگاه پوز نیز آماده نصب است.

وی با اعلام اینکه صرافی الکترونیک در نمایشگاه کتاب برای اولین بار ارائه خدمات است گفت: تا دو سه ماه آینده ویزا کارت نیز عملیاتی می‌شود تا افرادی که از خارج از کشور به ایران می‌آیند خرید را از این طریق انجام دهند.

وی مبلغ سرمایه گذاری بانک شهر در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب را 350 میلیارد تومان دانست
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل