بازدید 3915

بارسا باز هم در راه قهرمانی برد

بارسا دربی کاتولونیا را با پیروزی پر گل پشت سر گذاشت و رئال در شبی که اتلتیکو مقابل لوانته نتیجه را واگذار کرد بر والنسیا چیره گشت.
کد خبر: ۵۸۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶ 08 May 2016

تمام رقابت‌های لالیگا یک هفته مانده به پایان این لیگ و حساس بسیار بالا در صدر جدول به صورت همزمان برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در مهمترین آنها تیم‌ بارسلونا در دربی کاتالونیا مقابل اسپانیول صف‌آرایی کرد.

در این دیدار بارسلونا در آغاز نیمه اول با شوت تماشایی مسی در دقیقه 8 بازی از حریفش جلو افتاد. مسی بعد از چند دقایق توانست گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند ولی داور بازی آن را مردود اعلام کرد.

در آغاز نیمه دوم بارسلونا با درخشش سوارز گل دوم  را در دقیقه 52 به ثمر رساند. این پایان کار نبود بلکه در ادامه سوارز(61)، رافینیا(74) و نیمار(83) گلزنی کردند تا در این دیدار شاگردان انریکه حریف خود را به توب ببندند.

اتلتیکو مادرید تعقیب کننده اصلی بارسلونا مقابل لوانته سقوط کرده صف‌آرایی کرد. در این دیدار شاگردان سیمئونه تمام سعی خود را کردند تا 3 امتیاز بازی کسب کند ولی حریفش لوانته بسیار خوب مقاومت کرد و توانست آنها را شکست دهد و این دیدار با نتیجه 2 بر یک به نفع تیم سقوط کننده از لالیگا به پایان رسید تا بارسلونا با 88 امتیاز با اقتدار در صدر بماند.

رئال مادرید نیز در دیداری فوق‌العاده حساس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان والنسیا بود. در این دیدار رئال مارید تمام ستاره‌های خود را در ترکیب داشت و با تمام قدرت مقابل خفاش‌ها ایستاد.

نیمه اول کهکشانی‌‌ها بازی را هجومی آغاز کردند. کریستیانو رونالدو ستاره رئالی‌ها گلزنی کرد تا تیمش در دقیقه 26 جلو بیفتد. در ادامه بازی فشارهای رئال بیشتر شد تا اینکه بنزما توانست در دقیقه 42 گل دوم رئال را زد.

نیمه دوم والنسیا برای تغییر نتیجه تلاش کرد و توانست در دقیقه 55 بازی بوسیله موره تو یک گل را جبران ککند. اما رونالدو به فاصله چند دقیقه گل سوم رئال را به زیبایی تمام زد. ولی والنسیا با دیگر در دقیقه 83 بوسیله گومز به ثمر رساند. در نهایت رئال مادرید در این بازی پیروز شد با 87 امتیاز به رده دوم بیاید و منتظر لغزش بارسا در بازی آخر باشد.

نتایج دیگر بازی‌ها به شرح زیر است:

لاس‌پالماس صفر - بیلبائو صفر

ختافه یک - خیخون یک

ایبار یک - بتیس یک

سویا یک - گرانادا 4

رئال سوسیداد 2 - رایو وایه‌کانو یک

سلتاویگو یک - مالاگا صفر

ویارئال صفر - دپورتیو لاکرونیا 2


 



سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان