بازدید 3687

مراسم نکوداشت محمدعلی اینانلو برگزار شد

مراسم نکوداشت محمدعلی اینانلو عصر امروز یکشنبه (19 اردیبهشت) در سالن استاد جلیل شهناز در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳ 08 May 2016
«محمدعلی اینانلو بزرگترین ایرانگرد بود، او جانش را فدای وطن کرد. اینانلو همیشه دوست داشت همه افکارش را رک و راست بیان کند، محمد اینانلو جوری زندگی کرد که آنان که او را می‌شناختند مرگش را باور نکردند. ما فقط بیابان‌های قشنگ نداریم بلکه آدم‌های قشنگی داریم مثل محمد اینانلو که قدرش را نمی‌دانیم، او مردی پر انرژی و با جذبه بود. فکر نمی‌کردیم اینانلو به این زودی از پیش ما برود و ...»

جملات بالا بخشی از صحبت‌هایی بود که در مراسم نکوداشت مرحوم محمدعلی اینانلو، جهان‌گرد و مستندساز پیشکسوت از سوی دوستدارانش عنوان شد.

به گزارش خبرنگار سرویس "تلویزیون و رادیو" خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مراسم نکوداشت محمدعلی اینانلو عصر امروز یکشنبه (19 اردیبهشت) در سالن استاد جلیل شهناز در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

در این مراسم مجید رجبی معمار مدیر خانه هنرمندان، ناصر عظیمی، علیرضا شجاع پور، هوشنگ فتحی، جلال نصیریان، هوشنگ ضیایی، ناصر میرفخرایی، اسماعیل میرفخرایی، مجید نواییان و دو فرزند مرحوم اینانلو حضور داشتند که همه آن‌ها سخنرانی کردند.

این مراسم که قرار بود ساعت 17:30 برگزار شود با چهل دقیقه تأخیر برگزار شد و ساعت 21 به پایان رسید.

محمدعلی اینانلو متولد دوم فروردین 1326 در قزوین بود. وی دارای سابقه‌ی 40 سال طبیعت‌گردی در ایران بود و آموخته‌های خود را به صورت نوشته و فیلم درآورده است.

اینانلو در تاریخ 12 دی ماه 94 بر اثر بیماری درگذشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل