بازدید 8455

پذیرش دوره MBA و DBA مدرسه بازرگانی تهران

کد خبر: ۵۸۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 08 May 2016
شرایط کنونی اقتصاد و بازار دنیا به گونه ای است که فعالیت و رقابت شرکت ها و سازمان ها در آن به مراتب سخت تر و شدیدتر شده است. کسب موفقیت و ماندگاری پایدار در چنین فضایی مستلزم بهره مندی سازمان ها و شرکت ها از نیروهای مدیریتی توانمندی است که از دانش تخصصی، مهارت کاربردی و نگرش کسب وکاری برخوردار باشند. به نظر می رسد دوره هایDBA  و MBA با توجه به گرایش های پیش بینی شده در آن بتواند به این نیاز حیاتی سازمان ها و افرادی که قصد فعالیت در سازمان های سرآمد را دارند پاسخ گوید. شایان ذکر است که در ۳۰ سال گذشته فارغ التحصیلان این دوره ها بالاترین میزان اشتغال و حقوق و مزایای دریافتی را به نسبت رشته های دیگر داشته اند، به نحوی که فارغ التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد بسیاری از رشته ها ترجیح می دهند به جای ادامه تحصیل در رشته خود، در این رشته ها به تحصیلات عالیه خود ادامه دهند.

گذراندن دوره های MBA و DBA مزایای زیادی برای فرد به همراه دارد. بر طبق آمارها فارغ التحصیلان دوره های MBA و DBA حقوقی بسیار بیشتر از فارغ التحصیلان رشته های مشابه داشته اند. سازمان های امروزی بر اساس ارزش آفرینی نیروی کار، حقوق و مزایای وی را تعیین می کنند و بالا بودن حقوق فارغ التحصیلان دوره های MBA و DBA دال بر این است که دانش آموختگان این رشته توانایی خلق ارزش بالایی برای سازمان خود دارند. یکی دیگر از مزایای مهم دوره های MBA و DBA ایجاد فرصت شبکه سازی برای شرکت کنندگان در این دوره است.

شرکت کنندگان این دوره ها می توانند با برقراری ارتباط با مدیران موفق و باتجربه، که درصد مهمی از افراد تشکیل دهنده کلاس های مدرسه بازرگانی تهران است، از فرصت های همکاری و کسب تجربه بسیاری برخوردار شوند. یک مزیت مهم دیگر شرکت در دوره های MBA و DBA کسب دانش و مهارت های نوین مدیریت و رهبری می باشد. در نگاه اول شاید این امر چندان مهم جلوه نکند، زیرا هدف هر دوره آموزشی کسب دانش و مهارت است، ولی به دلیل شرایط و زمینه خاص مخاطبان دوره های MBA و DBA این مزیت در این رشته بسی مهم تر و سرنوشت سازتر از رشته های دیگر است. به این معنا که مدیران و کارکنان سازمان ها معمولاً بعد از مدتی به نوع خاصی از فعالیت ها و شیوه های تفکر عادت می کنند و این مانع بروز خلاقیت و دانش جدید در آن ها می شود. دوره های MBA و DBA با شکستن این سد، کمک زیادی به فرد در زمینه تفکر نوآورانه و رویکردهای متحول کننده می کند.

جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر یه آدرس www.tbs.ir مراجعه فرمایید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی