بازدید 1796

تحلیل اونس در کوتاه مدت

تازه ترین تحلیل ها نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت با وجود این که تمایل بیشتری به روند صعودی دارد، اما دو سناریوی متفاوت برای آن پیش بینی شده است.
کد خبر: ۵۸۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 08 May 2016

تازه ترین تحلیل ها نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت با وجود این که تمایل بیشتری به روند صعودی دارد، اما دو سناریوی متفاوت برای آن پیش بینی شده است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، اونس در بعد از تکمیل اصلاح که در تحلیل قبلی اشاره بر سه سطوح ۱۲۸۳ - ۱۲۷۲ و ۱۲۶۳ شده بود که در هفته پیش توانست تا سطح ۱۲۷۲ اصلاح برای صعود ایجاد کند، بالاترین سطح قیمتی ۱۳۰۳ و کمترین سطح قیمتی ۱۲۶۸ را رقم زد.و در سطح قیمتی ۱۲۸۸ در پایان معاملات بازار جهانی قیمت خورد.

سناریوهای احتمالی اونس:

در تایم روزانه و چهارساعته، قیمت در هفته گذشته تا محدوده حمایتی ۱۲۶۸ نفوذ کرد و با حمایت قوی به سمت بالا در اواخر هفته حرکت کرده است. آنچه که دیده می شود حمایت سرسخت آن محدوده است و احتمال رشد بیشتر در تایم روزانه، به شرط شکست ۱۲۹۵ دیده می شود.

سناریو افزایشی:

چنانچه بتواند به بالای ۱۲۹۵ نفوذ کند احتمال رشد بیشتر و به پتانسیل صعود برخوردار خواهد بود. وتاییدیه ادامه روند صعودی با شکست سطح قیمتی ۱۳۰۳ عملی خواهد شد، و این سناریو با اهداف ۱۳۰۶ - ۱۳۲۰ برای هفته پیش رو پیش بینی می شود.

نکات:

با شکست ۱۲۸۷ به سمت پایین از پتانسیل صعود آن کاسته می شود.

سناریو کاهشی:

چنانچه دوباره به زیر سطح ۱۲۸۷ نفوذ کند دو حالت ایجاد خواهد کرد که در صورت شکست مجدد ۱۲۸۷ به سمت بالا سناریو افزایشی محتمل خواهد بود. و در حالت دوم به سمت پایین با شکست ۱۲۸۳ اهدافی همچون ۱۲۷۲ - ۱۲۶۳ و در ادامه با شکست ۱۲۶۳ می تواند در بازه قیمتی ۱۲۶۳ تا ۱۲۵۰ نوسان دهد.

نکات:

سرچشمه کاهش بیشتر با شکست ۱۲۵۰ عملی خواهد شد.

سناریو کاهشی با شکست سطح قیمتی ۱۲۹۵ به سمت بالا نامعتبر می شود.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی