بازدید 4004

بیانیه عزیزالله محمدی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال

کد خبر: ۵۸۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 08 May 2016
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق 

سپاس و درود خداوندی که انسان را آفرید وبه او نعمت تفکر بخشید. 
سرانجام پس از ماهها گمانه زنی و فرازو فرودهای فراوان انتخابات فدراسیون فوتبال در روزی که اعضای محترم مجمع فدراسیون با تفکر و اندیشه مسیرچهارسال آینده فوتبال را ترسیم نمودند، برگزار و ارکان اصلی مدیریتی فوتبال ایران انتخاب شدند .

 اینجانب به دلیل آنچه که احساس مسئولیت انجام وظیفه در قبال فوتبال ایران، برگرفته از تجارب چندین ساله ام در عرصه مدیریتی این ورزش محبوب و فراگیر احساس می نمودم، وارد عرصه انتخابات شدم . 
صداقت و شفافیت به همراه تدبیر و انجام یک برنامه ریزی اصولی و البته عملیاتی، سنگ بنای رفتار حرفه ایی اینجانب چه قبل از ورود به عرصه انتخابات، چه در فرایند برگزاری و چه پس از آن بوده و خواهد بود. 

در این گذر با نگاهی به شخصیت فردی و سوابق اجرایی و اعتمادی که در طول سالها به عنوان یک شخصیت مستقل در جامعه ورش ایران نصیبم شده و هرگز هویت و ارزش ها و باورهای خود را با پست های گذرا معامله نکرده ام ، با احترام به هیات های فوتبال استانی و باشگاههای فوتبال ایران به عنوان ارکان اصلی این ورزش پرطرفدار، در مجمع فدراسیون فوتبال برنامه های خود را طرح و از آن دفاع نمودم. 

صرف نظر از آنچه که در پایان مجمع انتخابات حاصل شد، شایسته است تا به اعضای محترم مجمع برای حضور و انتخاب شان تبریک گفته و برای رئیس جدید فدراسیون فوتبال هم ارزوی موفقیت می کنم . 
برنده واقعی انتخابات را فوتبال می دانم پدیده ای که همواره به عنوان ورزش محبوب خانواده ها که هواداران میلیونی آن با هرسن و جنسیت و شغل و طبقه اجتماعی، مجذوب این ورزش شده اند این قابلیت را دارد تا با پیروزی ها و موفقیت های خود هرچند گذرا اما پوششی برای کاستی ها بوده و موجب نشاط و غرور ملی می شود که در ایجاد این امید و نشاط، به طور قطع مسئولان فدراسیون با عملکرد و برنامه ریزی های خود نقشی اساسی ایفا خواهند نمود. 

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از وزارت ورزش و جوانان، اهالی فوتبال، ارباب جراید و رسانه و اعضای محترم مجمع فدراسیون فوتبال بار دیگر برای سکانداران جدید فوتبال ایران ارزوی موفقیت کرده و همچنان به عنوان خدمتگزاری در عرصه فوتبال، مصمم تراز گذشته در خدمت این ورزش مردمی بوده و انجام وظیفه خواهم کرد .
اتحادیه فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال، دوبال قوی و کارآمد برای ورزش بوده که امیدوارم  در فصل جدید آغاز شده در عرصه مدیریت این ورزش، همچنان کارا و اثربخش در کنار یکدیگر با تعامل و تفاهم همکاری نمایند. 

و من اله التوفیق
رئیس اتحادیه فوتبال
عزیزاله محمدی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل