بازدید 2875

ایران بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی دنیا

کد خبر: ۵۸۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 08 May 2016
ايران در ماه مارس با توليد يک ميليون و290 هزارتن آهن اسفنجي به روش احيا مستقيم جايگاه خود در توليد اين محصول مياني را حفظ نمود. کل توليد سه ماهه اول سال 2016در ايران به 3.7 ميليون تن رسيد که اندکي بيش از توليد 3.6 ميليون تني در کشور هند مي باشد. پس از ايران و هند، کشور عربستان سعودي با فاصله زياد از اين دو کشور در جايگاه سوم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار فولاد در جريان چهارمين همايش آهن اسفنجي و گندله متال بولتن که هفته گذشته در دبي برگزار شد، بهرام سبحاني مديرعامل فولادمبارکه و رئيس انجمن توليدکنندگان فولاد ايران در سخنراني خود که در افتتاحيه اين همايش برگزارگرديد، ضمن اشاره به جايگاه صنعت فولاد در ايران و جهان، به مزيتهاي توليد آهن اسفنجي در ايران اشاره نمود  و درخصوص افزايش توليد اين محصول با بهرهبرداري از طرحهاي در دست اجرا توضيحاتي ارائه کرد.

خاطرنشان مي گردد راه اندازي گرم واحد احيا مستقيم طرح فولاد سفيد دشت چهارمحال بختياري با هدف توليد ساليانه 800 هزار تن آهن اسفنجي در هفته جاري آغاز مي گردد تا بعنوان اولين طرح از مجموعه پروژه هاي موسوم به طرحهاي استاني توسط شرکت فولاد مبارکه در آستانه بهرهبرداري قرار گيرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل