بازدید 2263

بازداشت 99 درصد سارقان مسلح

فرمانده نیروی انتظامی درخصوص همایش سالیانه فرماندهان ناجا، تحقق شعار سال، برخورد با سارقات مسلح، برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق کالا و ارز صحبت کرد.
کد خبر: ۵۸۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 08 May 2016
فرمانده نیروی انتظامی درخصوص همایش سالیانه فرماندهان ناجا، تحقق شعار سال، برخورد با سارقات مسلح، برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق کالا و ارز صحبت کرد.

به گزارش فارس سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه بیست و یکمین همایش سراسری فرماندهان ناجا در جمع خبرنگاران به برگزاری این همایش اشاره و اظهار داشت: همایش سالیانه فرماندهان، مدیران و مسئولان عالی نیروی انتظامی امروز کار خود را شروع کرده و تا فردا این همایش ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: یکی از عمده‌ترین برنامه‌های این همایش دیدار فرماندهان، پیشکسوتان، جانبازان و خانواده شهدای ناجا با مقام معظم رهبری است تا بتوان از رهنمودهای ایشان استفاده کرده و توشه یکساله کار خود قرار دهیم.

وی به دیگر اهداف این همایش پرداخت و تصریح کرد: مرور برنامه‌های سال گذشته و بررسی نقاط ضعف و قوت و همچنین تبیین برنامه‌های سال 95 که قبلاً ابلاغ شده از جمله اهداف این همایش است.

سردار اشتری از دیگر محورهای اجرایی کار ناجا را در سال 95 را تحقق شعار سال و تدبیر مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برشمرد و گفت: اینکه نیروی انتظامی چه وظایفی بر عهده دارد و چه نقشی را می‌تواند در این خصوص ایفا کند در این همایش بررسی می‌شود؛ همچنین چگونگی نقش موثر و تاثیرگذار این نیرو به فرماندهان محترم ابلاغ می‌شود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش سرقت‌ها به خصوص با سلاح گرم، بیان داشت: برخورد با سارقان مسلح از اولویت‌های ناجا است البته در سال‌های گذشته اقدامات پیشگیرانه و پیش‌دستانه در این خصوص انجام شده و امسال این اقدامات تقویت خواهد شد.

سردار اشتری با بیان این مطلب که گروه‌های مسلح شناسایی شده و برخورد با آنها با هماهنگی قوه قضاییه انجام شده، تاکید کرد: 99 درصد از سارقان مسلح شناسایی و دستگیر شدند بغیر از چند مورد محدود که البته تعدادی به هلاکت رسیده و مابقی نیز شناسایی شده و با هماهنگی خوبی که با قوه قضاییه شده به سزای اعمال خود رسیده‌اند.

وی به همکاری مردم با نیروی انتظامی اشاره و بیان داشت: با همکاری خوب مردم بخصوص کسبه‌ای که شغلشان از حساسیت بالایی برخوردار است و توصیه پلیس مبنی بر بکارگیری دوربین مداربسته و چگونگی حسابرس شخصی و همچنین ارتباط سریع با پلیس می‌توان از جرایم پیشگیری کرد.

این مقام ارشد ناجا اظهار امیدواری کرد که پلیس آگاهی با تجهیزات جدید خود بتواند کشف جرایم بیشتری را داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی درخصوص فرمایشات مقام معظم رهبری و برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق کالا، اظهارداشت: بعد از ابلاغ فرمایشات مقام معظم رهبری دستورالعمل مربوطه تهیه و ابلاغ شد.

وی گفت: اولویت ما در برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق کالا و ارز است که خوشبختانه توفیقات خوبی در شناسایی و برخورد داشته‌ایم و امیدواریم که با ایجاد ظرفیت‌های لازم بتوانیم با ایجاد ظرفیت‌های لازم و به کارگیری عناصر کارآمد بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل