بازدید 9065

واکنش وزیر به سوءقصد به میرمحمود موسوی

کد خبر: ۵۸۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 08 May 2016
وزیر کشور از پیگیری حادثه سوءقصد به میرمحمود موسوی از سوی پلیس خبر داد.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح روز یکشنبه در حاشیه همایش فرماندهان نیروی انتظامی با حضور در جمع خبرنگاران درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سوءقصد به میرمحمود موسوی از کارمندان وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: بنده هم این موضوع را در فضای مجازی شنیده‌ام که از فرمانده نیروی انتظامی پرس‌وجو کردم، گفتند که قبلا موردی از سوءقصد به این فرد گزارش نشده است.

وی ادامه داد: در هر صورت دستور پیگیری از سوی پلیس در این مورد داده شده است.

وی با بیان این‌که «این‌طور اتفاقات به طور روزانه برای افراد مختلف رخ می‌دهد»، اظهار کرد: طبق برآوردهای اولیه این موضوع از نوع زورگیری بوده و قصد خاصی پشت آن نبوده اما دستور پیگیری و برخورد با عاملان داده شده است.

وزیر کشور درباره اقدام برای تامین سرمایه‌گذاری در سال اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: بستر فعالیت‌های اقتصادی امنیت است و ما باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم که خوشبختانه هماهنگی‌های خوبی در این زمینه انجام شده و تمام تلاش ما از ظرفیت‌های نیروی انتظامی برای ایجاد ثبات و امنیت است.

وی هم‌چنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به گزارش‌های وزیر اطلاعات درباره خنثی‌سازی عملیات‌های تروریستی در ایام انتخابات آیا موردی در سطح کشور رخ داده است؟ گفت: در زمان برگزاری هر دو انتخابات مورد امنیتی خاصی نداشتیم و هرچند برخی گروه‌ها برای انجام اقدامات تروریستی برنامه‌ریزی کرده بودند اما با آنان برخورد شده و موفق به این کار نشدند.

رحمانی‌فضلی ادامه داد: در شهرهای داخلی کشور نیز مشکل خاصی نبود و انتخابات چه قبل از عید و چه پس از عید در امنیت کامل برگزار شد.

وی درباره اقدامات در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار کرد: بستر فعالیت‌های اقتصادی امنیت است و اگر امنیت نباشد، در فعالیت‌های اقتصادی مشکل به وجود می‌آید. تمام تلاش ما این است که از ظرفیت نیروی انتظامی برای ثبات و امنیت استفاده کنیم تا هم امکان سرمایه‌گذاری داخلی فراهم شده و هم امکان سرمایه‌گذاری خارجی به وجود بیاید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر