بازدید 3476

واکنش سوریان به نقدهای مغرضانه در راه گرفتن سهمیه المپیک

روزهای سخت‌تر از این را هم پشت سر گذاشته‌ام. شکست و پیروزی دو روی سکه ورزش قهرمانی است. من در روزهای شکست موفق شدم با آن تلخ کامی‌ها کنار بیایم و در روزهای موفقیتم هم برای رسیدن به مدارج بالاتر تلاش کردم.
کد خبر: ۵۸۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 08 May 2016

به گزارش تابناک ورزشی، حمید سوریان بالاخره بعد از یکی دو دوره شکست در راه المپیک توانست مجوز ورود به ریو را بگیرد. او البته در این میان دلخوری‌هایی هم دارد.

سوریان می‌گوید:به هر حال می‌توان از نقدهایی که به صورت مغرضانه مطرح می‌شود هم انگیزه گرفت. خیلی‌ها شاهد روزهای سختی که من در اردوها به سر می‌بردم، بودند، اما چنین مسائلی را مطرح می‌کردند که به نظرم جالب نبود و متاسفانه در کشور ما زیاد رخ می‌دهد، اما این موضوع برای من که تجربه 10-15 ساله در ورزش حرفه‌ای را دارم دور از ذهن نبود و با چنین مسائلی بیگانه نبودم. همواره سعی می‌کردم از چنین مسائلی برای خودم انگیزه ایجاد کنم. حالا هم امیدوارم قدرتمندتر از گذشته کار را در برزیل تمام کنم و زمان باقیمانده را با روحیه بالاتری برای موفقیت در ریو طی کنم.

روزهای سخت‌تر از این را هم پشت سر گذاشته‌ام. شکست و پیروزی دو روی سکه ورزش قهرمانی است. من در روزهای شکست موفق شدم با آن تلخ کامی‌ها کنار بیایم و در روزهای موفقیتم هم برای رسیدن به مدارج بالاتر تلاش کردم. فکر می‌کنم در این سال‌ها ایجاد تعادل در موفقیت و شکست‌ها را یاد گرفته‌ام که چگونه تمرکز خودم را حفظ کنم. پیش از همه چیز این موفقیت را مدیون دعای مردم و محبت آنها هستم که از طُرُق مختلف با حمایت‌ها و ابراز علاقه‌شان انرژی من را دو چندان کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار