بازدید 7275

اظهارنظر مددکار اجتماعی در پرونده قتل ستایش

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین از وصول نظریه مددکار اجتماعی در پرونده قتل دختربچه شش ساله افغانستانی خبر داد
کد خبر: ۵۸۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰ 08 May 2016
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین از وصول نظریه مددکار اجتماعی در پرونده قتل دختربچه شش ساله افغانستانی خبر داد و گفت: اکنون منتظر نظریه اداره تشخیص هویت ناجا درباره آلت قتاله هستیم.

به گزارش تسنیم، ابوالقاسم مرادطلب درباره آخرین وضعیت پرونده قتل ستایش دختربچه شش ساله افغانستانی توسط نوجوان 17 ساله ایرانی در خیرآباد ورامین اظهار کرد: آلت قتاله را همان ابتدا به اداره تشخیص هویت ناجا دادیم تا آنها نظریه کارشناسی خود را برای ما ارسال کنند.

دادستان ورامین با بیان اینکه هنوز نظریه ناجا در خصوص آلت قتاله دریافت نشده است افزود: آلت قتاله در این پرونده، چاقویی است که مقتول با آن به قتل رسیده است و برای دادگاه کیفری یک که می‌خواهد به پرونده رسیدگی کند، آلت قتاله و نظریه اداره تشخیص هویت ناجا مهم است.

مرادطلب افزود: اداره تشخیص هویت ناجا باید نظر بدهد که آیا خون موجود بر روی چاقو مربوط به مقتول است یا خیر و اینکه زخم‌های موجود بر روی بدن مقتول مربوط به این چاقو است یا خیر و پس از دریافت نظریه ناجا، بازپرس پرونده نسبت به صدور قرار مجرمیت اقدام می‌کند.

21 فروردین ماه امسال بود که رسانه‌ها از قتل یک دختربچه شش ساله افغانستانی توسط نوجوان 17 ساله در شهرک خیرآباد شهرستان ورامین خبر دادند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان