بازدید 3665

دریافتی غیر از صورتحساب بیمارستان تخلف است

کد خبر: ۵۸۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶ 07 May 2016
دکتر حریرچی گفت: بعد از گذشت یک هفته الی یک ماه از ترخیص بیمار، به طور سیستماتیک با بیماران و خانواده های آنان تماس گرفته و  موارد تخلفات بیمارستان ها را پیگیری می کنیم.

به گزارش وبدا، دکتر ایرج حریرچی سخنگوی  وزارت بهداشت در مورد رسیدگی به پرونده های زیرمیزی اعلام کرد: هر گونه دریافتی خارج از صورتحساب بیمارستان در تمام بیمارستان های کشور تحت هر عنوان، تخلف است و مردم به جز صندوق بیمارستان و صورتحسابی كه بیمارستان صادر می كند هیچ پرداخت اضافه ای را برای درمان در بیماستان نداشته باشند.

قاِئم مقام وزارت بهداشت در این مورد خاطرنشان کرد: البته آمارها نشان می دهد كه بعد از اجرای طرح تحول سلامت دریافت های غیر متعارف کاهش چشمگیر داشته است.

وی با اشاره به پیگیری پرونده های بیماران توسط وزارت بهداشت گفت: ما با یک روش علمی، از سوی نهادی خارج از وزارت بهداشت، بعد از گذشت یک هفته الی یک ماه از ترخیص بیمار، به طور سیستماتیک با بیماران و خانواده های آنان تماس گرفته و این موارد را پیگیری می کنیم.

دکتر حریرچی در پایان گفت: بیماران و خانواده آنها نیز اگر با موارد درخواست دریافت مبلغ بیش از موارد قید شده در صورتحساب مواجه شدند می توانند مورد تخلف را به سامانه تلفنی 1690 اطلاع دهند تا برخورد قانونی با این موضوع صورت گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی