بازدید 4294
نشست خبری

کمالوند:ببازم یا ببرم آبی و قرمز می گویند بی شرفم!

به ما و تراکتور چه که چه تیمی می خواهد قهرمان شود؟ بچه‌هایی که در دیار ستارخان و باقرخان هستند همه مثل آنها باشرف هستند.اگر پرسپولیس و استقلال می‌خواهند قهرمان شوند خودشان عرضه داشته باشند چرا ما باید راه بدهیم. توپ گرد است.طبق قرارداد هر یک پله‌ای که بالا می‌آییم 700-600 میلیون سود و هر پله‌ای که از رتبه هشتم پایین می‌رویم به همین مقدار ضرر می‌کنیم
کد خبر: ۵۸۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸ 07 May 2016
سرمربی گسترش فولاد گفت: قبل از رویارویی با پرسپولیس، خودم را آماده انتقاد هواداران پرسپولیس و استقلال کرده‌ام.

به گزارش تابناک ورزشی،‌فراز کمالوند در نشست خبری قبل از دیدار گسترش و پرسپولیس گفت: شاید بعد از آرزوی قهرمانی مهم‌ترین موضوع این باشد که اگر یک تیم نتواند قهرمان باشد در تعیین قهرمان نقش ایفا کند. پس حالا که نمی‌توانیم قهرمان شویم دوست داریم در تعیین قهرمان دخیل باشیم. هفته گذشته استقلال خوزستان را متوقف کردیم و الان هم سعی می‌کنیم پرسپولیس را با شکست مواجه کنیم.

کمالوند ادامه داد: در هر صورت مهم‌ترین چیز آبروی فوتبال آذربایجان است چون چشم میلیون‌ها نفر به این بازی تعیین‌کننده است. البته خودم را برای انتقادات چه از طرف تیم آبی پایتخت و چه از طرف تیم قرمز پایتخت آماده کردم، اما متأسفم که فوتبال به سمت و سویی می‌رود که هر چه دل‌مان بخواهد مطرح می‌کنیم و این نوع نگرش اصلا جالب نیست چون باید از فوتبال لذت ببریم. از یک سو استقلالی‌ها گفتند می‌خواهیم شُل بازی کنیم و یا با هدایتی صحبت کردیم و از یک سو پرسپولیسی‌ها انتظار بی‌جهت دارند که چرا می‌خواهید با انگیزه بازی کنید؟ مگر عزت و آبروی خود را از کوچه پیدا کرده‌ایم؟خواهش می‌کنم که کمی منصف باشند. 

وی تأکید کرد: هر یک پله‌ای که بالا می‌آییم 700-600 میلیون سود و هر پله‌ای که از رتبه هشتم پایین می‌رویم به همین مقدار ضرر می‌کنیم. این حرف‌ها را برای یکسری آدم معلوم الحال می‌گویم. ما اگر هشتم شویم اندازه قرارداد خودمان می‌گیریم. هر یک پله 7 درصد اضافه و هر رده پایین‌تر 7 درصد از قرارداد ما کم می شود و این 7 درصد اصلا مبلغ کمی نیست.هفته گذشته با ناداوری و ناجوانمردی ما را بازاندند. دو رده نزول از هشتمی حدود یک میلیارد و 400 میلیون ضرر برای بازیکنان و کادر فنی و کدام عاقلی این مسائل را نادیده می‌گیرد. به ما چه که پرسپولیس می‌خواهد ببرد؟ اگر با استقلال هم بازی داشتیم همین حرف را می‌زدم.

سرمربی گسترش یادآور شد: فردا 40 میلیون نفر بازی ما را می‌بینند و دوست داریم با شکست یا توقف پرسپولیس نقش خودمان را در قهرمانی ایفا کنیم. الان قهرمانی به دست تبریزی‌ها افتاده و امیدوارم تراکتور هم فردا مقابل استقلال نتیجه خوبی بگیرد. در واقع بچه‌هایی که در دیار ستارخان و باقرخان هستند همه مثل آنها باشرف هستند. آنها نیز می‌گفتند به ما ربطی ندارد چه تیمی نتیجه بگیرد و تأکید می کردند که آبرویشان مهم‌تر است.

وی گفت: فوتبال خیلی بد شده است. هواداران استقلال و پرسپولیس مدام در اینستاگرام من فحاشی می‌کنند و یکی می‌گوید شرف نداری اگر ببری و یکی می‌‌گوید شرف نداری اگر نبری. نمی‌دانم این چه فوتبالی است و ما در هر صورت بی‌شرف هستیم و این خیلی بد شده چون تا زمانی که یادم می‌آید فضای فوتبال اینطوری نبود. اگر پرسپولیس و استقلال می‌خواهند قهرمان شوند خودشان عرضه داشته باشند چرا ما باید راه بدهیم. توپ گرد است و شاید هزار اتفاق بیفتد و من هم نوسترا داموس نیستم که اتفاقات را پیش‌بینی کنم. ضمن اینکه خودمان را آماده کردیم تا جواب پس بدهیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها