بازدید 2406

اعلام آمادگی قنبرزاده برای ریاست سازمان لیگ قبل از تماس تاج!

بازیکنان بدانند ما بیکار ننشسته‌ایم و کارهایی را انجام دادیم. از طرفی چون بحث نقل و انتقال باشگاه نفت وجود دارد مطالبات بازیکنان را استخراج کرده‌ایم تا پول بازیکنان به آنها داده شود. به این صورت که تا پول بازیکنان تسویه نشود،‌ باشگاه را واگذار نخواهیم کرد.
کد خبر: ۵۸۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴ 07 May 2016
منصور قنبرزاده،برای پذیرش پست ریاست سازمان لیگ منتظر تماس تاج است و پیشاپیش اعلام آمادگی کرد!

به گزارش تابناک ورزشی، مدیرعامل باشگاه بحران زده نفت که تیمش را مدتهاست از نزدیک ملاقات نکرده و گویا مدتهاست آنها را به حال خود رها کرده، درباره بحث شیرین ریاستش بر لیگ ابران می گوید: هنوز پیشنهادی به صورت جدی برای این پست به من داده نشده اما این توانایی را در خودم دیده‌ام که کاندیدای نائب‌رئیسی فدراسیون فوتبال شدم.

منصور قنبرزاده در خصوص انتخابات امروز فدراسیون فوتبال گفت: پیش‌بینی اولیه این بود که انتخابات به دور دوم برود اما مهدی تاج با کسب اکثریت آرا به ریاست فدراسیون انتخاب شد و معتقدم که انتخابات آرامی را پشت سر گذاشتیم که چالشی نداشت وهمه آزادانه رای دادند.

وی درباره صحبت‌های مصطفی آجورلو ادامه داد: من نظرم شخصی‌ام را دادم و جای کسی دیگری نظر نمی‌دهم.

قنبرزاده درباره اینکه از او به عنوان اصلی‌ترین گزینه ریاست سازمان لیگ نام برده می‌شود، افزود: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم کسی به من پیشنهاد نداده است اگر پیشنهادی به دستم برسد حتما روی آن فکر خواهم کرد و پاسخم را خواهم داد. قطعا اگر بتواند به فوتبال کشور کمک کنم این مسئولیت را خواهم پذیرفت. به هر حال وقتی که کاندیدای نائب‌رئیسی شدم حتما این توانایی را در خودم دیده‌ام که بتوانم این سمت را بپذیرم. باز هم می‌گویم پیشنهاد رسمی به من نرسیده و اگر فکر کنند که می‌توانم به فوتبال کمک کنم دریغ نخواهم کرد.

وی درباره اینکه بازیکنان نفت اعلام کرده‌اند اگر پول نگیرند مقابل فولاد بازی نخواهند کرد، تصریح کرد: امروز با منصوریان در همین باره صحبت کردم. به هر حال بازیکنان حق دارند و در طول تاریخ سابقه نداشته که یک مربی مثل منصوریان نه تنها یک ریال نگرفته بلکه از جیبش هم برای تیم خرج کرده است. بازیکنان هم پول کمی گرفته‌اند و هر کاری کنند حق دارند اما بازیکنان بدانند ما بیکار ننشسته‌ایم و کارهایی را انجام دادیم. از طرفی چون بحث نقل و انتقال باشگاه نفت وجود دارد مطالبات بازیکنان را استخراج کرده‌ایم تا پول بازیکنان به آنها داده شود. به این صورت که تا پول بازیکنان تسویه نشود،‌ باشگاه را واگذار نخواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی