بازدید 3569

دو ایراد ناظرAFC به انتخابات امروز فوتبال ایران

در گزارش خود به AFC به دو نکته مهم اشاره خواهم کرد؛ نکته اول اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران است که باید مطابق با AFC و فیفا باشد. نکته دوم نیز مربوط به این مسئله است که فدراسیون فوتبال فاقد کمیته انتخاباتی است.
کد خبر: ۵۸۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 07 May 2016
«وحید کاردانی» که به عنوان نماینده AFC در انتخابات امروز فدراسیون فوتبال حضور داشت، درباره این انتخابات گفت: انتخابات امروز شفاف و مستقل برگزار شد و هیچ نهادی در آن دخالتی نداشت و در کمال سلامت برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا، در باره این موضوع که از کجا متوجه سلامت انتخابات امروز شده است؟ عنوان کرد: من مسئول این نیستم که با تک تک نهادها صحبت کنم. در واقع به صورت رندوم درباره سلامت انتخابات و عدم دخالت نهادهای دیگر از برخی افراد سوال پرسیدم و پاسخ آنها نیز منفی بود.

نماینده AFC در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: در گزارش خود به AFC به دو نکته مهم اشاره خواهم کرد؛ نکته اول اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران است که باید مطابق با AFC و فیفا باشد. نکته دوم نیز مربوط به این مسئله است که فدراسیون فوتبال فاقد کمیته انتخاباتی است. در واقع باید یک کمیسیون انتخاباتی وجود داشته باشد.

کاردانی خاطرنشان کرد: به تاج تبریک می‌گویم و از گودرزی و سجادی نیز به خاطر حمایت از فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار