بازدید 2798

غیبت نفت مقابل فولاد؛ترفند منصوریان یا واقعیت

منصوریان در بازی مقابل پرسپولیس از ترفند مصدومیت دروغین سیدجلال حسینی و ایمان مبعلی استفاده کرده بود و حالا برخی می گویند شاید تهدید به غیبت در زمین هم یک حیله شبیه همان ماجرا باشد
کد خبر: ۵۸۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 07 May 2016
علیرضا منصوریان ساعتی پیش با چهره ای خشمگین و عصبی در نشست مطبوعاتی خود حاضر شد.

به گزارش تابناک ورزشی،سرمربی نفت که قبل از حضور در نشست مطبوعاتی دقایقی در خودروی شخصی اش نشسته بود تا آرامشش را به دست بیاورد، در اواخر مصاحبه حرف هایش را به زبان آورد و گفت بزرگان تیمش با او تماس گرفتند و گفته اند نه تنها در هتل اردوی اقامت نفت حاضر نمی شوند بلکه ممکن است در بازی مقابل فولاد هم به میدان نروند.

بازیکنان نفت در فاصله 8 روز به اتمام لیگ برتر تنها 30درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده اند و با توجه  به بدقولی های مکرر مدیران نفت اعتماد چندانی به قول های داده شده در روزهای پایانی فصل ندارند. این در حالی است که زردپوشان تهرانی هنوز برای کسب سهمیه آسیایی شانس دارند. منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا این یک ترفند برای به هم زدن تمرکز حریف است یا واقعا شاگردان او قصد حضور در میدان را ندارند، پاسخ داد: ما همیشه به آبروی مان فکر کرده ایم اما مجموعه نفت از ما سوءاستفاده کرده است. 

گفتنی است منصوریان در بازی مقابل پرسپولیس از ترفند مصدومیت دروغین سیدجلال حسینی و ایمان مبعلی استفاده کرده بود.

نفت که هفته گذشته پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی مغلوب کرده فردا با فولادخوزستان بازی مهمی دارد که برای هر دو مربی اهمیت ویژه ای خواهد داشت. چراکه نام هر دو مربی برای هدایت یک تیم پرطرفدار در فصل آینده مطرح شده است!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان