بازدید 2097

ویسی:وسط غول‌های بزرگ بودن لذت‌بخش است/ به لستر شبیه هستیم

کد خبر: ۵۸۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 07 May 2016

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: من به تاج تبریک می‌گویم، ۲۵ سال است که او را می‌شناسم، امیدوارم با گروهش حرفی برای گفتن داشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با پدیده، اظهار داشت: ما برای کسب پیروزی آمده‌ایم و به همین منظور تلاش می‌کنیم، اما پدیده تیم قدرتمندی است. در نیم‌فصل اول گفته بودم تیم آنها متحول می‌شود. کار در مشهد سخت است، امیدوارم پیروز شویم.

وی درباره مقایسه‌اش با پپ گواردیولا عنوان کرد: این از شانس من است، اما من دوست دارم خودم باشم، این‌طوری بهتر است.

ویسی درباره پیشنهاد سپاهان تصریح کرد: 3-4 تیم به من پیشنهاد داده‌اند، اما صحبتی نکرده‌ام. از دو ماه پیش سپاهان با من صحبت کرد. من به این تیم عرق دارم، از سرپرست اجازه گرفتم و با این تیم صحبت کردم، اما برنامه خاصی نیست و تلاش من این است که تمرکزم روی تیم باشد. فعلاً استقلال خوزستان هست واقعاً نمی‌دانم شرایط چه می‌شود.

سرمربی استقلال خوزستان درباره اینکه شما در ابتدا برای بقا جنگیدید، اما به پلی‌آف رفتید و حالا برای قهرمانی می‌جنگید، خاطرنشان کرد: ما پروسه 3 ساله داشتیم، نگه داشتن تیم واقعاً در لیگ سخت است. یک سال اول می‌خواستیم تیم را نگه داریم. سال دوم، یک سری اشتباهات در چیدمان داشتیم، اما تجربه این دو سال باعث شد حالا برای قهرمانی تلاش کنیم. فصل، فصل روانی است، نه فنی.

وی درباره اینکه تیم لستر و تیم شما را با هم مقایسه می‌کنند، لستر به قهرمانی رسید، نظر شما در این باره چیست، خاطرنشان کرد: خوشحالم ما را با تیم اروپایی مقایسه می‌کنند، شباهت خاصی با این تیم داشتیم، امیدوارم به ‌عنوان قهرمانی برسیم.

ویسی همچنین در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر انتخاب شدن تاج به‌عنوان رئیس فدراسیون اظهار داشت: از سال 72 که در فوتبال بودم، تاج را می‌شناسم. او کارهای اجرایی را به‌خوبی انجام داده، ‌امیدوارم با کفاشیان و گروهش حرفی برای گفتن داشته باشد. تاج در اصفهان موفق بود، امیدوارم در این جا هم موفق شود.

سرمربی استقلال خوزستان همچنین درباره اینکه همه شهرهای ایران به‌جز تهران دوست دارند تیمش قهرمان شود، گفت: اینکه وسط غول‌های ایران باشیم لذت‌بخش است، امیدوارم با دعای مردم خوزستان و ایران قهرمان شویم و میان غول‌ها صدر جدول را بگیریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها