بازدید 33132
فوتو نیوز تابناک

از «بی‌حجابی آپارتاید جنسی است» تا «حماسه ایرانی پای پست دی‌کاپریو»

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می خواهیم با بخش خبری فوتو نیوز، مقامات با شما بی روتوش از همیشه و رو در رو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز، «فوتونیوز» حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش خودشان الصاق می‌کند، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۵۸۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹ 06 May 2016
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.  
 
از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵۴
انتشار یافته: ۱۰
جان ؟! تابناک خودت حدس بزن این جان مال کی بود ;)
صادق خان از مسلمانی فقط اسمشو یدک میکشه مطمئن باشید
آپارتاید به معنی نژادپرستی و تبعیض نژادی است. حال این جمله "بی حجابی آپارتاید جنسی است" را چگونه باید تفسیر و تعریف کرد؟
پس كو عكس در مورد خبر آپارتايد جنسي
آقای ولایتی جان قصد نداری دیگه بعد از این همه سال کار و تلاش و کوشش بازنشسته بشی. بابا بخدا دیگه خسته شدی یک چند سالی هم برو استراحت کن و به خونوادت برس.
یکی ازبزرگان کشورقبل ازشهادت شیخ نمرمیگفت کشتن اوخط قرمزمااست اوراشهید کردندواتفاقی ندیدیم.استادولایتی عزیز اگراین مساله برای ماخط قرمزهست که هست مباداروزی عوض شودومثل جریان شهیدنمروسخنرانی آن بزرگوار شود.دراین مساله دوستان ماشهیدشده اندیادتان باشد.البته حرف آخرهم بانظام عزیزاست هرچه بفرماید سمعاوروی چشممان
شامى كه به نمايندگان مجلس دهم داده شد بيش از مبلغى بوده كه ابروى كار كنان صدا وسيماى مشهد برده شده اصلا چرا شام مگر چه خبر ه كه بايد بيت المال اينگونه خرج شود وهيچكس هم حرفى نزند تا بحال چنين كارى سابقه نداشته چرا تا كسى سر كار است نبايد جواب گوى كارهايش باشد مردم چقدر بايد تحقير شوند وشاهد اين بريز وبپاشهاى مسولين باشند
بوي عرقمون خوبه؟
علم الهدا كه ماشااله خودش آخر خلاف بوده ما اين همه مدت دانشگاه بوديم كنار دخترم نشستيم بوي عطري به مشام ما نرسيد،
....،عكس علم الهدي و صديقي رو جوري انتخاب مي كنيد كه حالت انزجار بيشتري در مخاطب ايجاد بشه. .....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها