بازدید 3719

برخورد جدی در انتظار بانک های اهمال کننده در پرداخت وام ازدواج

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با تاکید بر اینکه سنگ اندازی بانک ها در مسیر پرداخت وام ازدواج برخورد جدی مجلس را در پی خواهد داشت، گفت: برای کمک به ازدواج جوانان باید هر ساله بیش از ۲۰ درصد به میزان وام ازدواج افزوده شود.
کد خبر: ۵۸۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰ 06 May 2016
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با تاکید بر اینکه سنگ اندازی بانک ها در مسیر پرداخت وام ازدواج برخورد جدی مجلس را در پی خواهد داشت، گفت: برای کمک به ازدواج جوانان باید هر ساله بیش از ۲۰ درصد به میزان وام ازدواج افزوده شود.

سید سعید زمانیان دهکردی در گفت وگو با خانه ملت، با تاکید بر ضرورت اجرای قانون درباره افزایش وام ازدواج، گفت: سنگ اندازی در مسیر پرداخت وام ازدواج برخورد جدی مجلس را در پی خواهد داشت.

دولت باید پرداخت وام ازدواج را در اولویت خود قرار دهد

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شرایط فعلی کشور و رکور تورمی حاکم بر اقتصاد، افزود: پرداخت وام 10 میلیونی ازدواج به هر یک از زوجین در حد تامین نیازهای اولیه آن ها می تواند اثر بخش باشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه دولت باید پرداخت وام 10 میلیونی ازدواج را در اولویت کاری خود قرار دهد، تصریح کرد: مجلس موافق پایه قرار دادن این میزان تسهیلات ازدواج برای جوانان در سال جاری و افزایش آن در سال های آتی است.

وی با تاکید بر اینکه عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص افزایش جمعیت با تسهیل ازدواج ممکن می شود، گفت: میزان تسهیلات ازدواج هر ساله باید با رشد بیش از 20 درصدی همراه شود تا به این ترتیب شرایط زندگی برای جوانان تسهیل شود.

زمانیان دهکردی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات ازدواج در حال حاضر مسکن موقتی برای بهبود مقطعی شرایط است، افزود: برای شرایط مطلوب و پایدار باید اشتغال دائم برای جوانان ایجاد شود تا به این ترتیب از انواع ناهنجاری های اجتماعی کاسته شود.

وی با تاکید بر اینکه ارایه تسهیلات ازدواج باید همسو با شرایط منطقه ای در کشور صورت بگیرد، تصریح کرد: ارایه وام 10میلیونی ازدواج به جوانان در روستاها و شهرهای کوچک شاید بتواند مثمر ثمر واقع شود اما در کلانشهر ها هیچ تاثیری ندارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، خواهان اجرای قانون افزایش وام ازدواج از سوی دولت شد و تاکید کرد: تسهیل ازدواج نیازمند مولفه هایی همچون ایجاد اشتغال است تا به این ترتیب از عواقب و تبعات طلاق در امان بمانیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی