بازدید 2894

روایت محسن رضایی از دیدارش با جانبازان

سرلشکر محسن رضایی روز گذشته به صورت سرزده به دیدار جانبازان سرافراز هشت سال جنگ تحمیلی رفته بود.
کد خبر: ۵۸۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 06 May 2016
سرلشکر محسن رضایی که روز گذشته به صورت سرزده به دیدار جانبازان سرافراز هشت سال جنگ تحمیلی رفته بود، گزارشی از این دیدار را در صفحه اینستاگرام خود منتشر ساخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس، در صفحه اینستاگرام خود نوشت که با اینکه برخی از آنان از وضعیت فعلی خود گله مند بودند اما در چهره هیچ یک پشیمانی ندیدم.

متن کامل این یادداشت به شرج زیر است:

عيد مبعث سرزده به ميان برادران جانبازم رفتم، هرکدام حالي داشتند.

برخی ازنظر رسيدگي گله‌مند بودند، نفر ديگري با لبخند می‌گفت غذا را بعضي از مواقع دير می‌آورند و سرد شده می‌خوریم و برخي از بدهی‌های خود می‌گفتند. همراهان من مشكلات آن‌ها را نوشتند كه پيگيري كنند. این مشکلات بود اما هرگز پشیمانی در چهره آن‌ها نیافتم.

يكي از ایشان بسيار شكر می‌کرد و از پزشکان و از كادر بيمارستان قدرداني می‌کرد. گفتم: برادر اسم تو را بايد شاكر بگذاريم، خنديد.



مراقبت بعضی از جانبازان با سختی‌های بسیاری همراه بوده و هست، اجر پرستاران ایشان هم بسیار است. با این‌حال به رئیس بیمارستان گفتم: به پرستاران بگویید در امر مداوا، بیشتر مدارا و صبوری کنند، جانبازان شهدای زنده ما هستند.

 اميدوارم بتوانیم لبخند را بر لب كساني كه پس از بیست‌وهفت سال از پايان جنگ هنوز با آثار آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند بنشانيم.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار