بازدید 2839

سازمان لیگ طلب اسپانسرش ازمشتریان را هم بعنوان دریافتی حساب کرد!

سازمان لیگ در جلسه امروز طلب کانون تبلیغاتی طرف قراردادش با شرکت های مشتری را هم بعنوان دریافتی کحاسبه کرد! معلوم نیست این پول ها و طلب ها که بعضا حتی چک هم در قبال آنها دریافت نشده، چه سالی وصول می شود؟
کد خبر: ۵۸۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵ 04 May 2016
در جلسه امروز مجمع سازمان لیگ در خصوص معوقات میلیاردی شرکت ایران نوین به عنوان اسپانسر مسابقات لیگ برتر بحث و بررسی صورت گرفت و اعضا هر کاری کردند که بگویند قرارداد با این شرکت خصوصی شکست نخورده است!

به گزارش تابناک ورزشی، بر این اساس قیمت املاکی که این شرکت در اختیار سازمان لیگ قرار داده بود تا تبدیل به پول شده و این سازمان مطالبات خود را از کانون ایران نوین دریافت کند، قیمت‌گذاری شده تا از طریق مجرای قانونی و حقوقی این پول به حساب سازمان لیگ واریز شود.

نکته جالب اینکه اعضا وقتی متوجه شدند با همه این مسایل و تخفیف ها، باز هم بدهی سنگینی از شرکت ایران نوین باقی می ماند. با این حساب اعضا برای فرار از قبول مسوولیت، یک امتیاز دیگر هم به شرکت مذکور دادند و طلب آنها از بخش خصوصی را هم بعنوان دریافتی خود لحاظ کردند!

 مطالباتی که طی جلسات و نامه‌نگاری‌هایی که مهدی تاج رئیس و اعضای هیأت رئیسه سازمان لیگ در این خصوص انجام دادند، قرار شد از بخش خصوصی به حساب سازمان لیگ وارد شود تا به این صورت بخش دیگری از مطالبات سازمان لیگ از کانون ایران نوین دریافت شود. حالا معلوم نیست این پول ها و طلب ها که بعضا حتی چک هم در قبال آنها دریافت نشده، چه سالی وصول می شود؟

بر اساس برآوردهای اعضای مجمع سازمان لیگ در صورتی که همه این مطالبات مالی به حساب سازمان لیگ وارد شود، تازه حدود 60 درصد مطالبات سازمان لیگ از کانون ایران نوین به حساب این سازمان واریز خواهد شد که همچنان تکلیف 40 درصد یعنی حدود 50 میلیارد تومان مشخص نیست! 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار