بازدید 2275

مدیرشرکت ایتالیایی:امیدوارم رییس جدید هم با ما خوب باشد!

بردبار در مورد اینکه آیا در صورت رفتن کفاشیان نگران نیستند که رئیس جدید معامله را برهم بزند، عنوان کرد: جواب این سوال ساده نیست. رابطه خوبی با کفاشیان داریم. ما مطمئن هستیم قراردادمان تا پایان جام جهانی تداوم دارد!
کد خبر: ۵۸۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷ 04 May 2016
محمدعلی بردبار مدیر نمایندگی شرکت ایتالیایی که البسه تیم ملی را تامین خواهد کرد، درباره اینکه همکاری این شرکت با فدراسیون فوتبال ایران به سود آنها خواهد بود یا تیم ملی؟ گفت: تا جایی که می‌دانم تیم ملی ایران رنکینگ اول آسیاست و برای ما افتخاری است که با این تیم همکاری کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، وی ادامه داد: کار کردن با تیم اول آسیا باعث می‌شود ما بیش‌تر دیده شویم و از طرفی طی 3 سال، به مبلغ 6 میلیون یورو البسه رایگان در اختیار تیم ملی ایران قرار خواهد گرفت و این یک بازی برد ـ برد است.

بردبار در پایان در مورد اینکه آیا در صورت رفتن علی کفاشیان نگران نیستند که با آمدن رئیس فدراسیون جدید این معامله برهم بخورد، عنوان کرد: جواب این سوال ساده نیست. رابطه خوبی با علی کفاشیان و گروهی که ماه‌ها است برای بستن این قرارداد زحمت می‌کشند داریم. امیدوارم با رئیس فدراسیون جدید هم رابطه خوبی داشته باشیم. مطمئن هستیم قراردادمان تا پایان جام جهانی و سالهایی که ادامه پیدا می‌کند تداوم داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار