بازدید 19352
حاشیه

یقه گیری دبیرکل فدراسیون فوتبال درخیابان!

شاهدانی که دو نفر را می شناختند و از صحنه شوکه شده بودند اینطور روایت می کنند که دو طرف مقابل چشم مردم کوچه و خیابان هم گلاویز شدند و با فریادهای بلند یقه همدیگر را گرفتند و اگر میانجی گری اهالی فدراسیون نبود در آنجا هم یک کتک کاری مفصل دیگر رخ می داد.
کد خبر: ۵۸۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲ 04 May 2016
از درگیری دیروز دبیرکل فدراسیون فوتبال با یکی از کاندیداهای نایب رییسی دوره آتی ، اخبار ضدونقیض زیادی در رسانه ها منتشر شد که با مصاحبه امروز یکی از طرفین دعوا مشخص شد که این خبرها از سطح شایعه فراتر بوده و واقعیت داشته است اما مطالب نوشته شده در رسانه ها همه ماجرا نبوده است .

به گزارش تابناک ورزشی، ماجرا از این قرار است که علیرضا اسدی در اتاق خود و در جریان صحبت منصور قنبرزاده که به فدراسیون مراجعه کرده بود درگیری فیزیکی پیدا می کند و آغاز کننده این زدو خورد نیز شخص دبیرکل بوده است که مدیرعامل باشگاه نفت را با حرکت دستش تحریک می کند.

یقه گیری دبیرکل فدراسیون فوتبال در خیابان سئول!
شدت درگیری را کارمندان فدراسیون حتی در طبقات پایین تر هم متوجه شدند و با وساطت دو طرف را از هم دور کردند. تا اینجا را خبرنگاران مخابره کرده اند اما ماجرا از این قرار است که این درگیری که تمام شده بود با تعقیب دبیرکل به داخل کوچه ادامه پیدا می کند و قنبرزاده که در حال ترک فدراسیون بود در خیابان نیز با سماجت اسدی مواجه می شود. 

شاهدانی که دو نفر را می شناختند و از صحنه شوکه شده بودند اینطور روایت می کنند که دو طرف مقابل چشم مردم کوچه و خیابان هم گلاویز شدند و با فریادهای بلند یقه همدیگر را گرفتند و اگر میانجی گری حاضران نبود در آنجا هم یک کتک کاری مفصل دیگر رخ می داد.

گفتنی است انتقال دو نفر به دفتر کفاشیان هم فایده ای نداشت و خنده های رییس فدراسیون برای ختم ماجرا موجب آرام شدن لحن دو طرف نبود. بعد از این ماجرا ، شان دبیرکلی فدراسیون به طور کامل فرو ریخته و این پست به محور اختلافات علنی بین اهالی فدراسیون و فوتبال ایران تبدیل شده است.

بعد از این ماجرا و اختلافات گسترده دبیرکل با اجزای مختلف فوتبال ، به نظر می رسد دیگر راهی جز ترک فدراسیون برای وی نمانده است و اسدی که خودش هم وسایل اتاقش را جمع آوری کرده در صورت انتخاب رییس جدید در مجمع روز شنبه، فدراسیون فوتبال را پس از حضور کوتاه مدت خود و مجموعه ای از دعواها و اصطکاک ها ترک خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۹
یادمعاون مطبوعاتی. دولت گذشته .چه شباهت رفتاری
این افراد شخصیت ذاتیشون همینه. قطعا" به خاطر دانش و تجربه هاشون نیست که شغل فعلیشونو داران.
متاسفانه ی ادم نالایق رو در یه پستی می گذارن هرچی هم مردم دلسوز تذکر می دن هیچ احترامی به مردم نمی گذارن. و این اقا میاد خراب کاری می کنه هیچ کس هم جواب گو نیست چه خوب بود کسایی که این اقا رو اوردن جوابگوی مشکلاتی که پیش اوردن می شدن
بخاطرپست ومقام بعضیها حاضرندهرکاری بکنند یکی زورش نمی رسه این کفاشیان رو برکنارکنه تا لااقل در فوتبال آرامش ایجادبشه
جناب اسدی خجالت آوره. نهادهای نظارتی اجازه ندهند این آقا در انتخابات شرکت کنه
دبیرکل سفارشی و زوری وزیر غیر ورزشی بهتر از این نمیشه،خدا کنه خود گودرزی هم از ورزش مخصوصا فوتبال دل کنه،در ضمن خدا کنه خود رئیس فدراسیون هم از فوتبال بره و ما مردم فوتبالدوست آمدن دادکان و مدیران ورزشی رو جشن بگیریم هر چند که این آدمهایی هم که کاندید فدراسیون شدن نظامی هستن
واقعا متاسفم نه برای اقای اسدی بلکه افرادی که ایشون رو به این جایگاه اوردن واقعا که انسان بی نزاکتیه
این آدم مشکل دارد بابا همه که بد نمیشن و آقای اسدی خوب!! برای خودش اسدیه والله
انتظار ميرفت يك موجودى مثل اين جناب اسدي خيلي زودتر از اينها تكليفش روشن ميشد كي كار به اينجا ها نكشه
این آقا اصلا تو فوتبال چه کاره بوده که هر روز به یکی گیر میداد یه مدت کیروش و....
این وسط ببین چه کاسبی ها که نشده.؟!!
از وقتي اين بابا رو اوردن بعنوان دبير كل ظاهرا كاري جز ايجاد تنش و دعوا و زد و خورد نداره
عجب مملکت گل و بلببلی
اين نمونه اي از اخلاقيات مسولين ورزش كشور ماست خداعاقبت ما را بخير كند
فقط میشه گفت برای ورزشی که مسولانش یک مشت ادم هستند که کارشون یا کتک کاریه یا فحش دادن یا تمسخر متاسفیم
این از زمانی که به فدراسیون اومده همه چیز به هم خورده . بیرونش کنید
بهتر است از مایلی کهن جهت میانجیگری دعوت شود
فدراسیون فوتبال شده مملو از افراد نالایق، بداخلاق، بی کفایت و باندباز که به یک خانه تکانی نیاز دارد.
فدراسیون فوتبال مان انقدر بی دروپیکر هر کسی میاد بهش سمت میدن اسدی اصلا کجای این ورزش هستش بهش سمت دبیر فدراسیونم میشه هررزوم با یکی درگیره . جلوی در نگهبانی بزارن تا پاچه همه رو نبگیره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل