بازدید 5716
گزارش

رونمایی از لباس جدید تیم ملی بدون حضور ملی پوشان و مدیر تیم ملی!

از لباس جدید تیم ملی ایران عصر امروز در مراسمی رونمایی شد.
کد خبر: ۵۸۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲ 04 May 2016
شرکت جیووای ایتالیا که اسپانسر جدید لباس تیم‌های ملی فوتبال ایران به شمار می‌رود ساعت 16 امروز در مراسمی از لباس‌های جدید تیم ملی ایران رونمایی کرد.این مراسم با حضور مسئولان شرکت جیووا و فدراسیون فوتبال برگزار شد.


به گزارش تابناک ورزشی، مراسم رونمایی از تیم ملی فوتبال ایران درحالی که قرار بود از ساعت 16 آغاز شود با تاخیر نیم ساعته و با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و پیشکسوتان تیم ملی آغاز شد.

در این مراسم علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال، غلامرضا شعبانی بهار نماینده وزارت ورزش و جوانان، عباس ترابیان عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، علی خسروی پیشکسوت داوری، محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان، سردار آجورلو نامزد ریاست فدراسیون فوتبال، حمید منوچهری سرپرست سابق راه‌آهن، امیر عابدینی عضو مجمع فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال، منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت، محمد نصرتی و پیشکسوتان فوتبال حضور دارند.

* با توجه به اخباری که در روزهای اخیر منتشر شده بود مبنی بر درگیری به‌وجودآمده بین قنبرزاده و اسدی، اما هر دوی این نفرات در مراسم امروز حاضر شدند؛ هرچند که تاکنون با یکدیگر روبرو نشدند.

* در مراسم امروز از شهدای مدافع حرم، تقدیر و یاد و نام آنها گرامی‌داشته شد.

* شعبانی بهار در حالی که وارد سالن شده بود، به علت نبود جا کمی معطل شد، اما پس از مدتی روی صندلی نشست.

* جیوانی نماینده شرکت جیووا در این مراسم برای دقایقی صحبت کرد.

*افشین پیروانی مدیر تیم ملی در این مراسم حضور ندارد و همزمان با این مراسم در شیراز است.

*برخی ناهماهنگی ها در خصوص بستن قرارداد با جیووا باعث شده تا اعضای کادرفنی تیم ملی و مسئولان این تیم نسبت به این موضوع معترض باشند.

*هیچ یک از اعضای تیم ملی در این مراسم نبودند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار