بازدید 6594

نوزادي كه از مادرش جدا شده بود، بازگردانده شد

نوزادي كه به زور از مادرش جدا شده بود در كمتر از چند ساعت به آغوش مادر بازگردانده شد.
کد خبر: ۵۸۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 04 May 2016
معاون دادستان عمومي و انقلاب مشهد گفت: نوزادي كه به زور از مادرش جدا شده بود در كمتر از چند ساعت به آغوش مادر بازگردانده شد.

به گزارش ایرنا، قاضي محمد بخشي محبي روز چهارشنبه افزود: مادر اين نوزاد ديروز به دادسرا مراجعه و ادعا كرد همسر معتادش به زور نوزاد هشت ماهه را در پارك از وي گرفته و از محل متواري شده است.

وي ادامه داد: پرونده طلاق اين زن از همسرش نيز در دادگاه خانواده در دست پيگيري است لذا با توجه به شيرخوار بودن نوزاد و اعتياد شديد پدر ممكن بود بچه دچار مشكلات شود لذا موضوع به سرعت در دستور كار قرار گرفت.

معاون دادستان عمومي و انقلاب مشهد گفت: پس از تحقيقات مشخص شد نوزاد در خانه برادر اين مرد در منطقه خواجه ربيع نگهداري مي شد.

وي افزود: از آنجا كه طبق قوانين مدني و حمايت از خانواده حضانت طفل تا هفت سالگي با مادر است پس از صدور دستورات لازم از سوي داديار شعبه ٦٣١ به كلانتري خواجه ربيع، اين نوزاد كه در شرايط بسيار نامناسبي از نظر مراقبت و تغذيه نگهداري مي شد به مادرش بازگردانده شد.

بخشي محبي با تاكيد بر حمايت دادستاني از حقوق زنان گفت: از پدر اين نوزاد نيز تعهد عدم ايجاد مزاحمت دوباره براي همسر و فرزندش اخذ شد و چنانچه دوباره نسبت به اينگونه اعمال اقدام كند با وي برخورد قضايي مي شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار