بازدید 17633

ماجرای حمله به مدرسه و ضرب‌وشتم دبیر زن

اولیای یک دانش‌آموز در شهر اهواز با حمله به مدرسه‌ای دخترانه اقدام به ضرب و شتم معلم کردند، آموزش و پرورش استان خوزستان جزییاتی را از این ماجرا اعلام کرد.
کد خبر: ۵۸۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 04 May 2016
اولیای یک دانش‌آموز در شهر اهواز با حمله به مدرسه‌ای دخترانه اقدام به ضرب و شتم معلم کردند، آموزش و پرورش استان خوزستان جزییاتی را از این ماجرا اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صبح امروز خبری مبنی بر حمله اولیای یک دانش‌آموز به مدرسه‌ای دخترانه در اهواز و ضرب و شتم معلم منتشر شد.

برای پیگیری جزئیات بیشتر این ماجرا با آموزش و پرورش استان خوزستان تماس گرفتیم.

بیژن ایروانی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان درخصوص حادثه رخ‌داده در یکی از مدارس دخترانه اهواز می‌گوید: چند روز گذشته در یکی از مدارس دخترانه شهر اهواز بین دبیر ورزش و یکی از دانش‌آموزان اختلافی پیش آمد.

وی در پاسخ به این پرسش که اختلاف پیش‌آمده چه بود و آیا معلم اقدام به ضرب و شتم دانش‌آموز کرده است، گفت: این‌گونه نیست. این اختلاف و مشکلات بین معلم و دانش‌آموز بسیار رخ می‌دهد، اما پس از این ماجرا، خانواده دانش‌آموز (مادر و خاله) به مدرسه مراجعه کرده و اقدام به ضرب و شتم و خفه کردن معلم می‌کنند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان در پاسخ به این پرسش که در خبرها آمده که اولیای مرد اقدام به ضرب و شتم معلم کرده‌اند، عنوان کرد:‌ پدر دانش‌آموز نیز به مدرسه آمده بود، اما مادر او اقدام به ضرب و شتم معلم کرده است.

وی در پاسخ به این پرسش «مقنعه معلم نیز از سر او کشیده شده یعنی کشف حجابی نیز صورت گرفته است؟» ادامه داد:‌ آن‌گونه که معلم به رئیس آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز گفته، این اتفاق رخ نداده است، اما برخی از همکاران او می‌گویند که علاوه بر کتک زدن معلم، مقنعه و حجاب او را نیز کشیده‌اند.

ایروانی با بیان «هم‌اکنون این موضوع دارای اهمیت است که چگونه خانواده یک دانش‌‌‌‌آموز می‌توانند به مدرسه حمله کنند و معلم را مورد ضرب و شتم قرار دهد»، گفت: پرونده قضایی در این رابطه تشکیل شده است و اولیای دانش‌آموز بازداشت شدند، اما به‌دلیل آنکه زن بودند قاضی با قرار وثیقه حکم آزادی آنها را صادر کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ حال معلم مساعد است و هم‌اکنون وی در مدرسه حضور دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵۰
انتشار یافته: ۵۰
وقتی صدا وسیما دائم دررسانه ملی میکه معلم حق تنبیه نداره وهیچ ابزار دیگه هم دست معلم نیست معلومه این اتفاقا می افته در آینده ممکنه مثل آمریکا اسلحه هم سر کلاس بیارن...........
لطفا یک طرفه به قاضی نروید و ماجرا را از دید هر دو طرف پیگیری کنید ، درست است که احترام معلم واجب است اما اینکه چکار کرده که به اینجا رسیده هم مهمه
احتمالا میخواستند کادوی روز معلم بهش بدن ولی زیر بار نرفته اوناهم به خاطر قدر دانی از روز معلم به زور متوسل شدند!!!!
آخی بمیرم واسش
وقتی که جامعه ارزش و احترام معلم پایین بیاره دیگه ازاین ولی بی فرهنگ چه انتظاری میشه داشت........ معلم حتی در محل کارشم مصونیت قضایی نداره......
خدا میداند که معلم چی بر سر دانش آموز بیچاره آورده که خانواده او اینطور عصبانی شدند . چرا خبر رو کامل ننوشتید ؟ صددرصد معلم هم مقصر بوده .
پاسخ ها
ایرج
| United States |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
اقلا بگو 99 درصد 100 درصد یعنی خودت یک طرف دعوا بودی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
خدا میدونه ما ایرانیها همه جا را چاله میدون و جنگل میدانیم و قانونی را حکمفرما نمی دانیم خودمون سرمون رو میندازیم و میریم یک نفر را کتک می زنیم
فاتحه معلم هم خواند شد قاضی و مجری قانون و به همین خاطره که دانش آموزان همگی شکوفا شدن در درس و علم وتربیت .
وا مصیبتا ! وا عظمها !
کشف حجاب هم شده ....
حالا با این رسوایی چه کنیم ......
خخخخخ . آيا كشف حجابي هم صورت گرفته است ؟. بله . در حين دعوا كشف حجاب صورت گرفته و يكي از آقايوني كه اتفاقي در مدرسه بوده در دم عاشق شده .
برنامه پیک بامدادی رادیو، بدجوری خبر رو گزارش داد!
از طرفی همچین قضیه کشف حجاب رو مهم جلوه داده بود که ضرب و شتم معلم در حاشیه قرار گرفته بود!!
این گونه وقایع و نیز ماجرای ورزشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال اهواز ، بیانگر سطح فرهنگ اهوازی هاست .
این که معلومه آنقدر مدارس وآموزش و پرورش ضعیف شده اند که هرکس به خود اجازه این اعمال رامیدهدکه روزبه روزهم روبه افزایشه!!
دولت اسلامی باید با این مسئله شدیدا برخورد کند

چون حرمت مدرسه از مسجد هم بالاتر است
چه کشور باحالی!!!
چه وحشی بازاری شده مدرسه ها
معلمها کشته میشن کتک میخورن هتک حرمت میشه تو شبکه های مجازی ...
بیچاره ها
به نظرم حقش بوده
معلما ديگه سر كلاس درس نميدن كه دانش اموزها باهاشون كلاس خصوصي بگيرن
چشمها روشن .
از لحاظ امنیتی باید دربهای همه مدارس بعد از ورود دانش آموزان و تا زمان خروج آنها بسته باشد تا هر کسی نتواند در هر ساعت از روز به راحتی وارد مدارس شود .
اگه بچه شما کتک خورده راه قانونی داره برو شکایت کن نه این که بری مدرسه و جلوی دانش اموز های دیگه معلم رو کتک بزنی. واقعا ما به کدام سو میریم؟؟؟
بازم خوبه كه اولياي دانش آموز بازداشت شدند.در شهر ما و در كوچه خورمان،يك موتوري به خواهرم حمله كرده و بعد از كتك كاري و خفه كردن،قصد سرقت النگوها و لپ تاپش را داشته!دادستان شهرمان كه به تازگي بر منصب قدرت قرار گرفته، بعد از اينكه ما گفته ايم به چه كسي مظنون هستيمفبعد از 4 روز هنوز مظنون و متهم را احضار نكرده اند چه برسد به جلب.
در صورتي كه در شهر ما تا حالا هيچ گونه اتفاق مشابهي نبوده است وبا وجود مظنون هيچ گونه اقدامي انجام نشده است.حتما بايد حوادث اسيدپاشي اصفهان پيش بيايد كه پيگيري شود.واقعا دادستان به عنوان دستگاه امنيتي اينگونه پيگيري ميكند؟
در هفته معلم !!!!
من که معلم نشدم وگرنه هیچوقت به بچه های چنین ادمایی خدمت نمیکردم وکاری میکردم که ترک تحصیل کنن .
معلمی شغل انبیا است واحترام معلم واجب است
ولی خدایی کیفیت تدریس وهنر آموزش معلمین هم افت کرده است
دربارهء اين موضوع قضاوت نمي كنم ولي اين را مي دانم كه بعضی از معلم ها بد اخلاق هستند و شخصيت دانش آموز را رعايت نمي كنند.
معلم ورزش که نباید کتک بخورد!!!
چرا موضوعی که بین معلم ورزش و دانش آموز پیش آمده را نمی گویند، اگر معلمی دانش آموز را کتک زده باید بدتر از اینها به سرش آورد. خیلی از معلم ها فکر می کنند بچه های مردم برده شان هستند
پاسخ ها
شریف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
قانون جنگل هم دقیقا سخن شما را تایید میکند.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
با سلام ابتدا عرض کنم من معلم نیستم.
وقتی جامعه و اولیای دانش آموزان بعلت مشغله فراوان تربیت بچه ها را رها نموده اندو بار آن را به مدرسه منتقل کرده و معلم هم تاب و تحمل این همه ناهنجاری و تربیت دانش آموزان را ندارد و فقط اگر تحمل کنترل کلاس را داشته باشد که بتواند تدریس کند باید منتظر عصبانیت های شدید از طرفین بود وضعیت بدی وجود دارد باید مسئولین فکری کنند
هر خانواده ای که با این کار ولی دانش آموز موافق است قطعا از نظر شخصیت و فرهنگ در حد این خانواده ی نالایق است.
خانوا ده ی بی فرهنگی مثل اینها حقشان است که فرزندانشان را محروم از تحصیل آن هم به مدت دو سال یعنی هیچ جایی از ایران اجازه درس خواندن نداشته باشند تا خوی انسانیت بگیرند
نتیجه نظام آموزشی و نظام تربیتی ناصحیح خانواده ها ، بوجود آمدن دانش آموزانی پررو و لوس و پر ادعاست.
سلام
روز معلم مبارک
ما میخواهیم با این فرهنگ پایینی که خیلی از اولیای ما دارند ادای بک کشور پیشرفته را در بیاریم . دوست داریم فرزند ما در مدرسه هر کاری که میخواهد انجام دهد و کسی هم حق ندارد به فرزند بی ادب ما تو بگه. واقعا خیلی متاسفم
سلام مقصر هر كي بوده جاي تاسف داره كه به جاي فرهنگ گفتگو شاهد چنين قضايايي هستيم.
متاسفانه قانون مناسبی وجود ندارد که وقتی مثلا دانش اموز به معلم توهین کرد و ... با دانش اموز برخورد بشه معلم بیچاره نه میتونه دانش اموزی که درسش ضعیفه مردود کنه/نه حرفی بزنه/ دانش اموزی داریم که کل نظم مدرسه را به هم می زنه و دانش اموزان سالم مارا از راه به در میکنه به مدیر میگیم اخراج کن ولی میگه از اداره گیر میدن که در مدرسه نگه دارین ؟؟ میره معتاد میشه یا فلان کاره ! در جواب اینها بگم ان کسی که معتاد میشه چه در مدرسه بمانه و چه بره معتاد میشه فقط تفاوتش اینه که خیلی ها را هم از راه به در میکنه ! من از شما سوال دارم یه نفر گیرم تلف بشه بهتره یا تعداد زیاد؟؟؟؟
معلم حالا چیکار کنه با چنین دانش اموزایی ؟؟بیچاره انقدر اذیت میشه تا اینکه کار به درگیری میکشه.
هدیه روز معلم بوده
ادم دیوانه و بیکار نیست که الکی بره مدرسه و با معلم درگیر بشه؟
حتما معلم گند زده بود؟
اینم ازوضع آموزش،و پرورش که کارش تعلیم و تربیته.
نهادهای غیر فرهنگی جامعه چه طوریه
روز معلم و هفته معلم مبارك!!!!!!
این ناشناس از اونی که زده بی شعورتره
عالم بر صدر نشيند و قدر بيند . امروز همان دوره است و معلم ارج و قرب داره و بايد بر بانى و باعث اين وضع لعنت فرست
جناب ناشناس مملکت قانون داره... قرار نیست وحشیگری نهادینه شود...
من فایل صوتی رو گوش دادم مدرسه مقصره چرا رفته به بچه کلاس سومی گیر مقنعه داده اونم در فضای مدرسه؟ قابل قبول نیست.
وحشی زیاد شده. خدا رحم کنه
دیروز در خبرها امده بود که معلمی به مناسبت روز معلم به دانش اموزش تجاوز کرده.این را چه می گویید
همه این اتفاقات سرمنشاء بالاتری دارد.وزیر آموزش و پرورش محترم ما ارزش معلم رو در جامعه پایین آورده...باید سرسختانه پیگیری بشود حق معلمان زحمتکش این نیست...
چطور در بیمارستان ها در صورت توهین به کارکنان مجازات هایی در نظر گرفتن اما در آموزش و پرورش که فرهنگ جامعه را می سازد نباید چنین قانون هایی وجود داشته باشد....
تا کی سهل انگاری
یک معلم کتک خورده اونوقت دنبال این هستن که کشف حجاب شده یا نه !!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار