بازدید 5329

بازداشت زوج "شکنجه‌گر و قاتل" در آلمان

پلیس آلمان زوجی را بازداشت کرد که زنان را با وعده‌ی "زوج‌یابی"به خانه خود کشانده و به قصد کشتن، آنها را شکنجه می‌کردند.
کد خبر: ۵۸۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 04 May 2016
پلیس آلمان زوجی را بازداشت کرد که زنان را با وعده‌ی "زوج‌یابی"به خانه خود کشانده و به قصد کشتن، آنها را شکنجه می‌کردند.

به گزارش ایسنا، شکنجه و مرگ دو زن تایید و احتمال کشته شدن زن سومی نیز در میان است.

پلیس آلمان از بازداشت زن‌ و شوهری در ایالت "نوردراین وست‌فالن" آلمان خبر داد که زن‌ها را به خانه خود کشانده و آن‌قدر شکنجه می‌دادند تا کشته شوند. پلیس این کشور روز گذشته (سه‌شنبه) نام‌ها و حرف اول نام خانوادگی این زن ‌و شوهر آلمانی را افشا کرد.

به ‌گزارش پلیس "ویلفردو" 46 ساله و "آنگلیکا ب" 47 ساله ساکن شهر کوچک "هوکستر" در ایالت نوردراین وست‌فالن‌ هستند که با انتشار آگهی در روزنامه‌های محلی و سایت‌های "زوج‌یابی" زنان را پیدا کرده و به خانه خود می‌کشاندند.

بنابر گزارش دویچه‌وله، پلیس آلمان هفته‌هاست که قتل زنی 41 ساله به نام سوزان را بررسی ‌می‌کند. به گفته مقام‌های پلیس، این زن که تحت شکنجه‌های وحشتناک جسمی قرار گرفته بود بر اثر جراحات متعدد در بیمارستان جان داد. بررسی سرنخ‌های به جامانده در این قتل، پلیس را به خانه‌ این زوج آلمانی در شهر کوچک هوکستر رساند.

در بررسی‌های بیشتر پلیس در منزل مسکونی زوج آلمانی بقایای جسد زن دیگری را کشف کرد. "آنیکا" 33 ساله، زن جوان دیگری است که در خانه این زوج حبس و آن‌قدر شکنجه شد که جان داد. آنیکا در ماه اوت 2014 ناپدید شد.

"رالف میر" سربازرس پرونده‌ این قتل در کنفرانس خبری روز سه‌شنبه گفت: قربانیان بارها و بارها تحت شدیدترین و وحشیانه‌ترین شکنجه‌ها قرار گرفتند. بارها اعضای تن آن‌ها سوزانده شده است، با دستبند به بخاری داغ چسبانده شدند، بارها به بدترین شکل کتک خوردند و به بردگی گرفته شدند.

سربازرس پرونده‌ قتل‌ها گفت: شواهد نشان می‌دهد گاهی این زوج شکنجه‌گر، قربانیان را با بدن سوخته روی زمین سرد می‌انداختند و در اثر سرمای زمین، سوختگی‌ها و زخم‌های آن‌ها بدتر و عمیق‌تر می‌شد.

به گفته‌ پلیس، آنگلیکا به حبس و شکنجه زنان که منجر به مرگ آن‌ها شده اعتراف کرده است. اما مرد متهم تا کنون حاضر به اعتراف نشده است.

پلیس می‌گوید آنگلیکا با جزئیات دقیق به همه‌ جرم‌ها اعتراف کرده و مدعی شده است که او فقط از شوهر خود پیروی می‌کرده و تصمیم‌گیرنده نبوده است.

پلیس آلمان می‌گوید بررسی آن‌ها نشان می‌دهد که شکنجه‌ها بیشتر از آن‌که با انگیزه‌های جنسی باشد با انگیزه‌های "اعمال قدرت" و وادار کردن قربانی به اطاعت بوده است.

مقامات پلیس از کشف این خانه و بازداشت متهمان به‌عنوان یکی از وحشیانه‌ترین جرایمی که در سال‌های اخیر در آلمان رخ داده، نام بردند.

سربازرس پرونده همچنین در کنفرانس خبری اعلام کرد که شواهد موجود این احتمال قوی را مطرح کرده که زن سومی نیز در این خانه شکنجه شده و به ‌قتل رسیده است. بررسی پلیس کماکان ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان