بازدید 4336
۱

کم‌کاری صداوسیما برای نسل جوان مشهود است

سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس از کم‌کاری صدا و سیما در پایدار کردن ارزش های انقلاب برای نسل جوان انتقاد و تصریح کرد: با توجه به اینکه تاثیرگذاری رسانه ملی بسیار زیاد است، از این سازمان توقع می رفت انتظارات رهبر انقلاب را برآورده می کرد.
کد خبر: ۵۸۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 03 May 2016
حسین سبحانی نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری اظهارات روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان مبنی بر اینکه "ادب"، "تدین" و "اشرافی بار نیامدن" از شاخص های برای تربیت دانش آموزان است، گفت: دانش آموزی، دوره ای  حساس و تاثیرگذار در فکر دانش آموز است و هرچه به وی بیاموزیم می تواند در آینده تاثیر بسزایی در زندگی آنها داشته باشیم.

نماینده مردم فیروزه و نیشابور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری بر اینکه فرهنگیان و معلمان در مدارس بر مسائل اعتقادی، خودباوری و ساده زیستی تکیه کنند بر این مبنا است که این دوره تحصیلی می تواند بسیار حائز اهمیت باشد در این میان نقش معاونت های پرورشی نیز بسیار پررنگ است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: از آنجا که معاونت پرورشی با فکر و اندیشه دانش آموزان در حوزه دینی مرتبط است، این امر به مثابه کانالی می تواند نیازهای انقلاب را به دانش آموزان منتقل کرد.

وی درباره سفارشات مقام معظم رهبری از صداوسیما مبنی بر آنکه سال گذشته درباره لزوم برنامه ریزی دقیق و صحیح صدا و سیما برای نسل جوان مطالبی بیان شد اما متأسفانه به آن عمل نشد، تاکید کرد: مقام معظم رهبری توقعاتی را از صدا و سیما داشتند زیرا تاثیرگذاری رسانه ملی بسیار زیاد است بنابراین ایشان انتظاراتی را از این سازمان داشتند که عملیاتی نشد.

سبحانی نیا یادآور شد: ما از رسانه ملی توقع بیشتری در زمینه برنامه ریزی و تاثیرگذاری برای نسل جوان داریم البته این به آن معنا نیست که کارهای مثبت این رسانه را نادیده بگیریم اما به نظر می رسد صداوسیما تاحدودی کم کاری کرده است و درحالی که باید اقداماتی انجام می شد که امروزه شاهد ثمرات آن بودیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ملی می تواند در کنار قشر فرهنگیان و خانواده ها، ارزش های انقلاب را برای نسل جوان پایدار کند که این گلایه مقام معظم رهبری بسیار درست و دقیق بود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مقام معظم رهبری روز گذشته در دیدار با جمعی از معلمان، صدا و سیما را یکی از دستگاههای دارای مسئولیت درخصوص نهادینه کردن شاخص های ممتاز در نسل آینده و فرهنگ سازی در این زمینه دانستند و با انتقاد از عملکرد رسانه ملی گفتند: سال گذشته هم درباره لزوم برنامه ریزی دقیق و صحیح صدا و سیما برای نسل جوان مطالبی بیان شد اما متأسفانه عمل نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یادمان باشدبزرگترین خیانت راهمین صداوسیمابه نسل جوانمان کرد وباعدم بهرهگیری ازهنرمندان بومی واستادان سخن وادب ونمایش برنامه های نمایشی وموسیقی که درسراسرکشوروبامجوز اجرامیشودجوانان رابه سوی ماهواره سوق داد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار