بازدید 2453

پورغلامی سرمربی سایپا شد

بعید می‌دانم خود فرهاد هم از این ماجرا خبر داشته باشد. باید ببینیم ایشان تصمیمش چیست و البته به خودش ربط دارد که دوست دارد به عنوان سرمربی با سایپا ادامه دهد یا نه.
کد خبر: ۵۸۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 03 May 2016
مجید جلالی سرمربی تیم سایپا به دلیل کسب نتایج ضعیف در رقابت های لیگ برتر از سمت سرمربیگری این تیم کنار گذاشته شد و گویا این خبر اینبار جدی و واقعی است.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از سایت باشگاه سایپا، مجید جلالی که در لیگ برتر فوتبال کشور خصوصا در نیم فصل دوم نتوانسته بود علیرغم فراهم شدن همه امکانات و حمایت های مالی مدیران ارشد گروه سایپا، نتیجه لازم را کسب نماید از سمت خود بر کنار شد.

باشگاه سایپا ضمن آروزی موفقیت برای این مربی با اخلاق از زحمات آقای مجید جلالی در دوران تصدی گری ایشان به عنوان سرمربی تیم فوتبال سایپا تشکر و قدردانی کرد و اعلام کرد در حال حاضر سکانداری این تیم به آقای فرهاد پورغلامی سپرده شده است که پیش از این بعنوان مربی در کنار تیم سایپا حضور داشت.

مجید جلالی در این‌باره گفت: رعیت رئیس هیات مدیره سایپا از من خواست که در این 2 بازی باقیمانده آرام باشم و حرفی نزنم که تنش درست شود، من هم قبول کردم. امروز صبح مثل روال روزهای گذشته قصد داشتم به باشگاه بروم که نگهبان جلوی در کلی از من عذرخواهی کرد و به من گفت که آقای رضایی مدیرعامل باشگاه به من گفته شما را راه ندهم.

او در پایان در مورد سرمربیگری فرهاد پورغلامی در سایپا هم می‌گوید: این خبر ناگهانی بود و بعید می‌دانم خود فرهاد هم از این ماجرا خبر داشته باشد. باید ببینیم ایشان تصمیمش چیست و البته به خودش ربط دارد که دوست دارد به عنوان سرمربی ادامه دهد یا نه.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل