بازدید 4270

حضور ایرانسل در نمایشگاه کتاب تهران

کد خبر: ۵۸۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ 03 May 2016
ایرانسل با حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ارائه آخرین خدمات و محصولات خود خواهد پرداخت.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب می‌توانند با مراجعه به غرفه ایرانسل در مقابل سالن ناشران دانشگاهی، با ارائه کارت ملی خود نسبت به تعویض رایگان سیم‌کارت معمولی با سیم‌کارت یوسیم با قابلیت اتصال به نسل چهارم اینترنت همراه (4G/LTE) اقدام کنند. همچنین پیش‌فروش مودم‌های 3G و 4G ایرانسل نیز در این غرفه انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، بازدیدکنندگان از نمایشگاه همچنین می‌توانند با حضور در غرفه ایرانسل با نرم‌افزارهای کاربردی ایرانسل مبتنی بر فناوری نسل سوم و چهارم اینترنت همراه آشنا شوند. از جمله این نرم‌افزارها می‌توان به نرم‌افزار کاربردی آموزش همراه با عنوان تجاری «دانا»، کتابخانه مجازی ایرانسل با عنوان «کتابخوان»، نرم‌افزار مدیریت یکپارچه حساب ایرانسلی با عنوان «ایرانسل من»، فروشگاه نرم‌افزارهای کاربردی با عنوان «چارخونه»، نرم‌افزار کاربردی خرید بلیت با عنوان «گیشه» و... اشاره کرد.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صبح روز سه‌شنبه 14 اردیبهشت 95 با سخنرانی حسن روحانی رییس جمهوری افتتاح شد. این دوره از نمایشگاه با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب واقع در بزرگراه خلیج فارس، روبه‌روی حرم مطهر امام خمینی (ره) پذیرای علاقمندان است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان