بازدید 7173
گفت‌و‌گو

واکنش برانکو به نظر سنجی 90 و رقابت میلیمتری با کی‌روش

باید به کارلوس کی‌روش هم تبریک بگویم. او مربی خوبی است و رقابت ما یک رقابت پرافتخار بود. این قشنگ‌ترین نظرسنجی بود که می‌توانست انجام شود.چرا که نتیجه آن بسیار به هم نزدیک بود. همه ما مربیان برای موفقیت تلاش می‌کنیم و قطعا ثمره کار ما با عملکرد و نتایج تیم‌های ما بستگی دارد.
کد خبر: ۵۸۶۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 03 May 2016
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رقابت من و کی‌روش قشنگ ترین نظرسنجی بود و دیدید که نتیجه آن چقدر به هم نزدیک بود.
به گزارش تابناک ورزشی،برانکو ایوانکوویچ شب گذشه رقابت را در برنامه 90 به کی‌روش واگذار کرد.البته در این نظر سنجی استانکو و کرانچار هم حضور داشتند و شاید اگر این دو نفر در این نظر سنجی نبودند سرمربی پرسپولیس بیشتر رای می‌آورد.
حالا برانکو ایوانکوویچ در واکنش به نظر سنجی شب گذشته می‌گوید: افتخار می‌کنم که هواداران پرسپولیس به من رای دادند و این نشان می‌دهد که آنها علاقمند به من هستند. خوشبختانه توانسته‌ام نظر مثبتی در فوتبال ایران را به خودم جلب کنم و در کل به نظرم رقابت خیلی نزدیکی با کی‌روش انجام دادم.

وی ادامه داد: باید به کارلوس کی‌روش هم تبریک بگویم. او مربی خوبی است و رقابت ما یک رقابت پرافتخار بود. این قشنگ‌ترین نظرسنجی بود که می‌توانست انجام شود.چرا که نتیجه آن بسیار به هم نزدیک بود. همه ما مربیان برای موفقیت تلاش می‌کنیم و قطعا ثمره کار ما با عملکرد و نتایج تیم‌های ما بستگی دارد.

سرمربی پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد دو دستیار کرواتش با این باشگاه اظهار داشت: از آنجایی که من حدود یک ماه قبل با پرسپولیس قراردادم را تمدید کردم اما قرارداد دو دستیار کرواتم تمدید نشد. هرچند که امروز این کار را انجام دادیم تا با تمرکز بیشتر بازی‌های باقیمانده را انجام دهیم.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان