بازدید 2464
خبر

سرگیجه برای مشخص شدن نحوه انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال!

گمانه‌زنی ها در خصوص اینکه نحوه رای‌گیری برای انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال چگونه باید باشد هر روز فاز جدیدی به خود می‌گیرد.
کد خبر: ۵۸۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 03 May 2016

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در حالی 18 اردیبهشت برگزار می‌شود که بر سر نحوه رأی گیری برای کاندیداهای ریاست فدراسیون، همچنان شک و شبهه‌هایی وجود دارد تا جایی که هر کدام از مسئولان امر در این خصوص اظهارنظر خاص خود را دارند!

به گزارش تابناک ورزشی، بر همین اساس عده‌ای همچنان معتقدند که طبق اساسنامه در صورتی که انتخابات به دور دوم کشیده شود باید رئیس باز هم دو سوم آرا را به خود اختصاص دهد. از سوی دیگر برخی کارشناسان به اساسنامه فیفا استناد کرده و معتقدند در صورتی که کار به مرحله دوم کشیده شود طبق ماده 10 این اساسنامه، نصف به علاوه یک رأی برای انتخاب رأی کافیست.

روز گذشته هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد و برخی رسانه‌ها از دل این جلسه به گونه‌ای اطلاع‌رسانی کردند که گویا اعضای هیأت رئیسه بر سر دوم سوم آرا توافق کرده و این موضوع نیز به تصویب رسیده است اما به گفته اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال چنین مصوبه‌ای در کار نبوده و در واقع این طور تصمیم گرفته شده که مجمع عمومی فدراسیون تکلیف دور دوم انتخابات فدراسیون فوتبال را مشخص کند.

در واقع روز شنبه و قبل از برگزاری انتخابات، در این مورد تصمیم‌گیری شده و اعضای مجمع با آرای خود نحوه انتخاب رئیس در دور دوم را مشخص خواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر