بازدید 9473

کی روش برنده رقابت نزدیک با برانکو

در شب طولانی برنامه نود و مناظره کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش توانست در رقابتی نزدیک با برانکو ایوانکوویچ عنوان برترین مربی خارجی بعد از انقلاب را از آن خود کند.
کد خبر: ۵۸۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲ 03 May 2016
در شب طولانی برنامه نود و مناظره کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش توانست در رقابتی نزدیک با برانکو ایوانکوویچ عنوان برترین مربی خارجی بعد از انقلاب را از آن خود کند.

به گزارش مهر،  پس از انتخاب علی پروین به عنوان بهترین مربی ایرانی پس از انقلاب در برنامه نود، رقابت مربیان خارجی نظرسنجی برنامه این هفته را به خود اختصاص داد. گزینه های نظرسنجی برانکو ایوانکوویچ، استانکو پوکله پوویچ، زلاتکو کرانچار و کارلوس کی روش بودند.

بخش ابتدایی برنامه به مرور قهرمانی های دراماتیک فوتبال ایران اختصاص داشت و لیگ‌های اول، ششم، هفتم، هشتم، سیزدهم و چهاردهم که اتفاقات ویژه‌ای داشت، انتخاب شده بود. سپس مسابقات هفته بیست و هشتم و بررسی صحنه های مشکوک آن پخش شد.

گل آفساید نفت به پرسپولیس


مسعود مرادی کارشناس داوری برنامه این هفته بود. مرادی اعلام کرد که گل اول تیم نفت به پرسپولیس آفساید بوده است. وی همچنین درباره پنالتی بحث برانگیز استقلال در بازی با سایپا گفت: خطای پنالتی به اشتباه گرفته شد و برخوردی نبود. البته مرادی تاکید کرد که یک خطای پنالتی دیگر برای استقلال گرفته نشد.

شرط جلالی برای خداحافظی از فوتبال


سرمربی تیم فوتبال سایپا میهمان تلفنی برنامه بود. جلالی درباره اتفاقات پیش آمده گفت: در یک سال گذشته سختی های زیادی کشیدم و خیلی پیش آمد که به هم ریخته باشم. رفتارهای من کاملا اشتباه بوده است و از تمام تماشاگران  و داوران عذرخواهی می کنم. من اینطوری نیستم. سختی های زیادی کشیدم که باعث این مسائل شده است این حرفها را بزنم.

وی افزود: رفتار من درست نبوده و این را می پذیرم. به این دلیل عذرخواهی برایم ساده نیست. من باید از داوران عذرخواهی کنم و می دانم فضا علیه آنها مناسب نیست. من حتی از مدیران بالادستی باشگاه سایپا هم عذرخواهی می کنم. اگر از این به بعد نتوانم خودم را کنترل کنم، فوتبال را کنار خواهم گذاشت.

جلالی در پاسخ به این سئوال که چرا هیات مدیره در طول فصل از شما حمایت نمی کرد؟ گفت: هیات مدیره با هیچکس رو دربایسی ندارد ولی آنها در طول فصل کار را تا بازی با تراکتوسازی مدیریت کردند. در آن بازی مسائلی رخ داد که کار ما را نابود کرد. اگر می گفتم می توانیم در کورس قهرمانی باشیم، تا آن موقع بودیم ولی مسائل حاشیه ای به ما ضربه زد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا از صحبت علیه بیت الله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا پشیمان نیستید گفت: آنچه گفتم اعتقاد قلبی من بود. فوتبال یک فضای تخصصی است و مدیران بالا دستی باید چنین نگاهی به فوتبال داشته باشد.

مناظره کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال


سپس گزارشی از عملکرد علی کفاشیان و دوران ریاست وی در فدراسیون فوتبال پخش شد تا با این مقدمه، مناظره سه کاندیدای فعلی انتخابات یعنی عزیزالله محمدی، مهدی تاج و مصطفی آجرلو آغاز شود.

مصطفی آجرلو در ابتدای صحبت هایش در تشریح برنامه هایش بعنوان نامزد ریاست فدراسیون گفت: هدفم از ریاست فوتبال ساختن فوتبالی است که مردم از آن لذت ببرند. تماشاگران با فراغ بال فوتبال می بینند و شماره صندلی شان مشخص است و لازم نیست در صف بلیت بمانند.  فوتبالی که در آن از سنگ و آجر خبری نیست. بازیکنان، مربیان و داوران تمامی دستمزد خود را دریافت می کنند و چک برگشتی روی اینستاگرام بازیکنی قرار نخواهد گرفت.

با برزیل در تهران بازی می کنیم!


وی که از روی تبلت برنامه هایش را می خواند، افزود: من برای ساختن چنین فوتبالی به عرصه انتخابات امده ام. برای ساختن تیم ملی قدرتمند. تیمی که از مرحله اول جام جهانی روسیه صعود کند. تیمی که در تهران با بهترین تیم های جهان دوستانه بازی کند؛ برزیل، آلمان و سایر تیمهای درجه یک. با کی روش می توانیم تصویر تازه ای از فوتبال ایران بسازیم.

مهدی تاج و عزیزالله محمدی هم صحبتهای ابتدایی خود را انجام دادند. آجرلو در بخش دوم صحبت هایش درباره برنامه هایش گفت: توسعه و فوتبال کشور را دستور کارمان قرار خواهیم داد. این مساله با حرفه ای شدن فوتبال انجام خواهد شد. ما باید برای این مساله باید یک مدل را انتخاب کنیم. به طور مثال باید آلمان یا هر کشور دیگر را مدل انتخاب کنیم و طبق یک پروسه ان را دنبال کنیم.

باید فدراسیون پاسخگو تدوین کنیم


تاج نیز درباره برنامه هایش اینطور توضیح داد: پاسخگویی وظیفه همه است حق مردم سوال کردن است و باید فدراسیون پاسخگو تدوین کنیم. فوتبال درآمدزاست اما باید در کنار آن منابع دیگری را تعریف کنیم. ما باید سازمان اقتصادی را رونق بدهیم. سازمان تیم های ملی دیگر کاری است که باید صورت گیرد.

وی ادامه داد: وقتی تیم ملی ما می برد و همه خوشحال می شوند، باید روی آن کار شود و سازمان تیم های ملی را تشکیل دهیم. رابطه تیم های ملی با یکدیگر داشته باشم و از هم گسستگی آن را کم کنیم. رابطه اعضای داخلی تیم ملی با یکدیگر را باید کمتر کنیم. بانک اطلاعاتی از تیم ملی داشته باشم و حمایت مردم از تیم ملی لازم است و تقویم سالانه باید از تیم ملی باید داشته باشیم.

عزیز محمدی نیز در رابطه با برنامه هایش گفت: شفاف سازی درآمدهای فوتبال، قدرت بخشیدن به نقش باشگاه های فوتبال، تصویب قوانین لازم برای خصوصی سازی، تقویت هیات های استانی، با کمک آموزش و پرورش فوتبال را گسترش دهیم.

واکنش عزیزی خادم به تقابل با وزارت ورزش

شهاب عزیزی خادم یکی از افرادی که قصد داشت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کند ولی صلاحیتش احراز نشد، با انتقاد از آیین نامه گفت که آیین نامه باید اصلاح شود. وی درباره اینکه با وزارت ورزش به مشکل خورده بود، گفت: تاریخ درباره ما قضاوت خواهد کرد.

برنامه نود که ساعت ۱۰:۳۰ شروع شده بود، حدود ساعت ۳ بامداد به پایان رسید تا این برنامه یکی از شبهای طولانی خود را پشت سر بگذارد. در برنامه امشب حدود ۲ میلیون نفر در نظرسنجی شرکت کردند که ۴۷.۹۵ درصد کی روش را به عنوان برترین مربی بعد از انقلاب انتخاب کردند و ۴۷.۴۱ درصد هم برانکو ایوانکوویچ را.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار