بازدید 8825
فوتبال اروپا

قهرمانی تاریخی لستر با تساوی لندنی ها

در دیداری پرهیجان و پربرخورد این دو تیم لندنی به تساوی عجیب 2-2 دست یافتند تا تاتنهام برای بیست و ششمین سال متوالی در کسب پیروزی در استمفوردبریج ناکام بماند. تاتنهام این بازی را با دو گل پیش بود اما ناگهان همه چیز بهم ریخت...
کد خبر: ۵۸۵۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۱ 03 May 2016
در هفته سی و ششم لیگ برتر انگلستان چلسی میزبان تاتنهام بود و در دیداری پرهیجان و پربرخورد این دو تیم به تساوی 2-2 دست یافتند تا تاتنهام برای بیست و ششمین سال متوالی در کسب پیروزی در استمفوردبریج ناکام بماند.

به گزارش تابناک ورزشی،  با این نتیجه قهرمانی لسترسیتی در لیگ برتر انگلستان قطعی شد.

قهرمانی تاریخی لستر با امضای هازارد

در دقیقه 35 پاس هوشمندانه اریک لاملا در عمق دفاع چلسی با فرار هری کین از تله آفساید همراه شد تا این بازیکن با جا گذاشتن اسمیر بگوویچ، درواز چلسی را بگشاید.

در دقیقه 44 روی اشتباه ایوانوویچ و میکل توپ به کریستین اریکسن رسید و پاس در عمق این بازیکن نصیب سون شد تا گل دوم سفید پوشان به ثمر برسد.

در دقیقه 58 کرنر ارسالی ویلیان به گری کیهیل پیش تاخته رسید تا این مدافع با کنترل توپ و شوتی محکم گل اول را برای چلسی به ثمر برساند.

در دقیقه 83 نفوذ ادن هازارد با پاس این بازیکن دیگو کوستا همراه شد، کوستا به قلب مدافعان تاتنهام زد و بار دیگر هازارد را صاحب توپ نمودو این بازیکن با ضربه ای دقیق و فنی توپ را به گوشه بالای دروازه تاتنهام فرستاد و حکم قهرمانی لسترسیتی را امضا کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان