بازدید 3081

کفاشیان هتل کمپ تیم‌ ملی را در آخرین روزها اجاره داد!

سرمربی تیم ‌ملی فوتسال می گوید: می‌دانم که هتل کمپ به بخش خصوصی اجاره داده شده و باید هجدهم اردیبهشت هتل را تخلیه کنیم و تحویل بدهیم و از بیست و ششم اردوی کیش را شروع کنیم. در این حال هنوز مشخص نیست که مزایده اجاره این هتل چه زمانی برگزار شده و تشریفات آن چگونه طی شده است؟
کد خبر: ۵۸۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴ 02 May 2016
سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید هتل کمپ تیم‌های ملی به بخش خصوصی اجاره داده شده و آنها مجبور هستند هجدهم اردیبهشت هتل را تحویل بدهند.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد ناظم الشریعه درباره عملکرد بازیکنان در اردوی تیم ‌ملی فوتسال، اظها‌ر کرد: تمرینات را خیلی سخت پیگیری می‌کنیم و بازیکنان از شدت تمرینات، مجبورند در آب سرد و یخ بخوابند. اکثر بازیکنان قبل از اردو تمرینی نداشتند و مجبور شدیم سخت بگیریم. این تمرینات استقامتی و هوازی را تا اردوی کیش ادامه می‌دهیم و در کیش کارهای تاکتیکی را ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم ‌ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که آیا سالن و هتل کمپ تیم‌های ملی اجاره داده شده، تاکید کرد: درباره سالن مطمئن نیستم، اما می‌دانم که هتل به بخش خصوصی اجاره داده شده و باید هجدهم اردیبهشت هتل را تحویل بدهیم و از بیست و ششم اردوی کیش را شروع کنیم.

ناظم الشریعه در پاسخ به این پرسش که آیا اردوی کیش در آستانه لغو شدن است؟اظها‌ر کرد: هنوز لغو یا قطعی شدن آن معلوم نیست. مسئولان کمیته‌ فوتسال درصدد قطعی کردن آن هستند.مشخص نیست که بتوانیم در کیش هتل و سالن به دست بیاوریم. اصلا نمی‌دانم می‌خواهند کجا را انتخاب کنند.چهارشنبه اردوی ما تعطیل می‌شود و بازیکنان استراحت فعال خواهند داشت و از ۲۶ اردیبهشت به اردو می‌رویم.

سرمربی تیم ‌ملی در واکنش به این که آیا چنین اتفاقاتی در شأن تیم ‌ملی است، تاکید کرد: من هم همین را می‌گویم. باید شأن تیم ‌ملی حفظ شود. اردوی بدون بازی تدارکاتی به درد ما نمی‌خورد. بازیکنان فقط خسته می‌شوند. ما در این شرایط خواستیم اگر دیداری برای‌مان فراهم نمی‌شود با تیم ‌ملی عراق بازی کنیم اما عده‌ای گفتند ناظم الشریعه خواهان بازی ما تیم باشگاهی عراق است. آیا شأن تیم ‌ملی ایران این است؟ من هیچ وقت چنین درخواستی نمی‌دهم.

ناظم الشریعه گفت: من در خواست بازی ایتالیا، اسپانیا و ... را دادم، اما هماهنگ نشد. پس باید با عراق بازی می‌کردیم. هنوز مشخص نیست بازی با عراق در ایران است یا در آن کشور.

او درباره غایبان تیمش گفت: مهدی جاویدی روز دوشنبه به اردو می‌پیوندد و اسماعیل پور با مصدومیت در کنار ما است. قدرت بهادری و فرهاد توکلی هم در عراق بازی می‌کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر