بازدید 5728
گزارش

اوضاع وخیم حریف هفته آخر پرسپولیس/راه آهن و تفاضل گل!

مدعیان قهرمانی نیز نگران اوضاع وخیم این تیم بخش خصوصی هستند چرا که آنها حریف پرسپولیس مدعی در هفته پایانی هستند. مسابقه ای که احتمال دارد تعداد گلهایش قهرمان لیگ پانزدهم را تعیین کند. پرسپولیس برانکو با فوتبال هجومی اش برای آن بازی حسابی برنامه دارد تا با زدن گل های زیاد به حریف بی انگیزه و بازیکنان رهاشده اش، بتواند سه تفاضل عقب افتاده را جبران کند.
کد خبر: ۵۸۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 02 May 2016
اکثر بازیکنان راه‌آهن در صورتی که تا پایان فصل یعنی کمتر از دو هفته دیگر پولی از باشگاه خود نگیرند، می‌توانند قراردادشان با این باشگاه را به‌صورت یکطرفه فسخ کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، با توجه به اینکه مسئولان باشگاه راه‌آهن تا اینجای فصل تقریباً 20 تا 25 درصد قراداد بازیکنان تیم‌شان را پرداخت کرده‌اند، آنها می‌توانند در پایان فصل طبق قانون سازمان لیگ قراردادشان را به‌صورت یکطرفه فسخ و بازیکن آزاد شوند. طبق این قانون چنانچه بازیکنی در یک فصل کمتر از 30 درصد قرارداد خود را از دریافت کرده باشد این حق را خواهد داشت که به‌صورت یکطرفه اقدام به فسخ قراردادش کند.

باشگاه راه‌آهن از ننزیچ دروازه‌بان کروات خود که چند وقتی است ایران را ترک کرده شکایت کرده است. نکته قابل توجه اینکه نبود ننزیچ در بازی اخیر راه‌آهن مقابل استقلال خوزستان برای این تیم دردسرساز شد از این جهت کرد محسن فروزان در دقیقه 15 این بازی به‌علت حالت تهوع خواستار تعویض می‌شود اما توپالیدیس به‌دلیل نداشتن دروازه‌بان مطمئن روی نیمکت بالاجبار از فروزان می‌خواهد به بازی ادامه دهد.

مالک باشگاه راه‌آهن هنوز تصمیم نگرفته که در صورت سقوط این تیم به لیگ یک تیمداری کند. از این‌رو قرار است به محض اینکه تکلیف این تیم برای سقوط یا بقا در لیگ مشخص شود نشست فوق‌العاده‌ای در این باشگاه تشکلیل شده تا برای آینده این باشگاه تصمیم‌گیری شود. در صورتی که تیم ملوان در بازی این هفته خود مقابل صبا امتیاز بگیرد و راه‌آهن نتواند سپاهان را شکست دهد آن وقت سقوط این تیم به لیگ یک قطعی خواهد شد.

در همین حال مدعیان قهرمانی نیز نگران اوضاع وخیم این تیم بخش خصوصی هستند چرا که آنها حریف پرسپولیس مدعی در هفته پایانی هستند. مسابقه ای که احتمال دارد تعداد گلهایش قهرمان لیگ پانزدهم را تعیین کند. پرسپولیس برانکو با فوتبال هجومی اش برای آن بازی حسابی برنامه دارد تا با زدن گل های زیاد به حریف بی انگیزه و بازیکنان رهاشده اش، بتواند سه تفاضل عقب افتاده را جبران کند.

استقلال خوزستان هم هفته قبل سه گل به راه آهن زد که همین تعداد گل هم می تواند فاصله کنونی پرسپولیس با صدر را جبران کند. تازه راه آهن در آن بازی انگیزه بقا داشت اما مقابل پرسپولیس به احتمال زیاد هیچ شانسی نخواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار