بازدید 2546

روند درمان بیماران مبتلا به سرطان تسریع می شود

کد خبر: ۵۸۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 02 May 2016
مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران از خرید دستگاه شتاب دهنده در بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش خبرداد وگفت: بااین کار یک کار جهادی در جهت تسریع در روند درمان بیماران سرطانی انجام میشود.

به گزارش مهر، دکتر محمد تقی خسروانی مقدم به ساخت بیمارستان ٥٥٠ تخت خوابی شهید دکتر فیاض بخش اشاره و تصریح کرد: این بیمارستان با وسعتی بالغ بر حدود ٢٢ هکتار به عنوان بزرگ ترین و قدیمی ترین مرکز ملکی تامین اجتماعی استان تهران شناخته می شود.

وی افزود: اورژانس بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش به عنوان یکی از فعال ترین اورژانس های کشور است و بیشتر اعمال جراحی بزرگ تامین اجتماعی برای نخستین بار در این مرکز درمانی انجام شده است.

خسروانی مقدم با بیان اینکه ٣٠ درصد از حجم فعالیت های درمانی تامین اجتماعی در استان تهران انجام می شود، افزود: سال گذشته حدود ٩میلیون و ٢٠٠ هزار ویزیت در مراکز درمانی ملکی این سازمان در تهران انجام شده است.

وی گفت: اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران از طریق ١١ بیمارستان، ٢ دی  کلینیک و ٢٥ پلی کلینیک و درمانگاه ملکی خدمات رایگان را به بیماران و بیمه شدگان ارائه می دهد.

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: در بخش خرید خدمت، تامین اجتماعی استان تهران با ٨ هزار مرکز و پزشک طرف قرارداد است که از این میان ٢هزار داروخانه، ٤هزار پزشک، یکهزار مرکز پاراکلینیک و سایر مراکز به بیمه شدگان خدمات موردنیاز را ارائه می کنند.

خسروانی مقدم به خدمات این سازمان در خصوص بیماران دیابتی اشاره کرد و گفت: استفاده از انسولین های تزریقی و قلمی pen جدیدترین روش درمانی در خصوص بیماران دیابتی در سطح جهان و ایران است که برای تهیه و ارائه این دارو به بیماران در سال گذشته بالغ بر ٣٢ میلیارد تومان در استان تهران هزینه شده است.

وی به مجهز شدن تمامی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان تهران به متخصصین طب اورژانس اشاره کرد و افزود: همچنین درصدد هستیم با فعال سازی متخصصین طب سالمندی میزان رضایت مراجعه کنندگان به مراکز درمانی و بیمه شدگان را بیش از پیش ارتقا دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها