بازدید 2757

منچستر نردبان قهرمانی تاریخی لستر نشد

نیمه نخست با هجوم دور از انتظار منچستریونایتد در پانزده دقیقه ابتدایی، آغاز شد. بازیکنانِ فن خال خیلی شجاع و نترس به سمت دروازه روباه ها روانه شدند و در یکی از همین صحنه ها به گل رسیدند. شادی شیاطین سرخ اما کمتر از ده دقیقه دوام آورد
کد خبر: ۵۸۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷ 01 May 2016
شاگردان کلودیو رانیری در جدالی حساس برابر منچستریونایتد متوقف شدند اما فاصله با تاتنهام می گوید آنها می توانند در یکی از دو بازی آینده جام را بالای سر ببرند.

به گزارش تابناک ورزشی، با تساوی ۱-۱ منچستریونایتد و لسترسیتی، قهرمان این فصل از رقابت های لیگ برتر، همچنان مجهول باقی ماند.

شاگردان رانیری آمده بودند تا در اولدترافورد تاریخ سازی کنند. آن ها می دانستند که برابر پرافتخارترین تیم لیگ برتر قرار می گیرند و انگیزه های خاص خود را داشتند. شیاطین سرخ نیز می خواستند تا از هویت خود دفاع کنند؛ آن ها نمی خواستند که لستر کوچک در ورزشگاه خانگی شان، جشن قهرمانی بر پا کند.

منچستر نردبان قهرمانی تاریخی لستر نشد

نیمه نخست با هجوم دور از انتظار منچستریونایتد در پانزده دقیقه ابتدایی، آغاز شد. بازیکنانِ فن خال خیلی شجاع و نترس به سمت دروازه روباه ها روانه شدند و در یکی از همین صحنه ها به گل رسیدند. شادی شیاطین سرخ اما کمتر از ده دقیقه دوام آورد و این کاپیتان مورگان بود که لسترسیتی را به بازی بازگرداند. در میانه های نیمه اول برخورد مشکوکی بین ریاض محرزو مارکوس روخو به وجود آمد که این صحنه از دید اولیور، خطا تشخیص داده نشد.

نیمه دوم اما با برتری لسترسیتی آغاز شد. پسران رانیری تشنه گلزنی بودند و چندین بار داوید ده خیا را مجبور به واکنش کردند. رفته رفته، بازی متعادل تر شد و منچستر نیز موقعیت هایی نصفه و نیمه به دست آورد. دقیقه 86 ممفیس دپای در آستانه محوطه جریمه لستر توسط درینک واتر متوقف شد اما اولیور در حالی که همگان منتظر اعلام ضربه پنالتی به سود منچستر بودند، یک ضربه ایستگاهی به سود این تیم اعلام کرد و البته دنی درینک واتر را با نشان دادن کارت زرد دوم، از میدان اخراج کرد. در پایان تلاش دو تیم تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و نتیجه دیدار رفت تکرار شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار